Gry komputerowe

Jedi Outcast i Jedi Academy pojawią się na Playstation 4 i Switchu

11



Tęskniliscie za Kyle'm Katarnem? A może za Jaden? Jeśli tak, to mam dla was dobrą wiadomość. Wygląda na to, że Lucasfilm postanowił wyżyłować odkurzyć markę, skutkiem czego oba tytuły już niedługo ponownie trafią do sprzedaży. We wrześniu trafi do nas tylko Jedi Outcast, Jedi Academy należy spodziewać się na początku 2020 roku. Już 24 września w tytuł będą się mogli zaopatrzyć zarówno posiadacze Nintendo Switch, jak i Playstation 4.



Na koniec mała podróż w czasie i zwiastuny obu gier:



Nowe DLC dla Star Wars Battlefront II

cdaction.pl
5



Star Wars Battlefront II od studia DICE miał trudne dzieciństwo. Grę niemal zniszczył model biznesowy oparty o płatną zawartość. Trzeba jednak przyznać, że od tego czasu poczyniono duże postępy. Dziś gra to prawdziwy gigant pełen zróżnicowanych trybów, map i postaci, a wygląda na to że to nie koniec. Pracownik studia DICE wypowiedział się niedawno na temat rozwoju części drugiej, kosztem ewentualnej "trójki".

Sequele prawdopodobnie wciąż mogą odnosić sukcesy, inaczej ludzie by ich nie robili, ale to nie jest taki sam głód jak kiedyś. [Kiedyś] byliśmy tak przyzwyczajeni do serii sequeli, w którym tworzymy kontynuację, potem robimy przepustkę sezonową na rok, a następnie przechodzimy do kolejnej gry. Myślę, że branża się zmieniła w tej kwestii… Wcześniej była bardzo związana z konkretnymi transakcjami: tworzyliśmy grę i zobowiązywaliśmy się do wyprodukowania 4 DLC i to wszystko. Zatem skupiasz się na zwiększeniu wartości dla graczy z tego, za co zapłacili, a jeśli byłby system, który nie działał, wtedy włożyłeś pin i powiedziałeś, że naprawimy to w sequelu. tym razem nie robimy tego w ten sposób. Więc kiedy skupialiśmy się na dostarczeniu graczom wartości tego, za co zapłacili i kiedy był jakiś system, który nie działał, zaznaczaliśmy to sobie i mówiliśmy, że naprawimy to w sequelu. Tym razem nie robimy tego w ten sposób.

Zobaczycie, jak naprawdę naprawiamy te elementy, które nie działają i nie będziemy się bać zmieniać różnych rzeczy. Oznacza to, że [teraz] społeczność wokół tytułu jest szczęśliwsza, ponieważ ogólnie jest to lepsza gra.

Nie boimy się więc tych zmian. Natomiast jeśli pracowalibyśmy nad kontynuacją i mielibyśmy tylko płatną przepustkę sezonową, to myślelibyśmy „ok, nie robimy tego w sequelu, ale też nie zamierzamy tego zmieniać [w obecnej grze]”.

Podczas zakończonych targów gamescom 2019 Electronic Arts zaprezentowało infografikę, która ujawniła kilka ciekawych informacji na temat zawartości, która trafi do gry w najbliższym kwartale. Będą to oczywiście dodatki przygotowujące nas na nadejście Epizodu IX, ale zostaną także wprowadzeni tak wyczekiwani Komandosi Republiki, szczegóły poniżej:



W przypadku Komandosów Republiki dostaliśmy też króciutki teaser:

Nowa grywalna rasa w „The Old Republic"

14

Jakiś czas temu w tym newsie informowaliśmy o nowym, darmowym dla subskrybentów dodatku do „The Old Republic" zatytułowanym „Onslaught", który pojawić się miał we wrześniu. Jednak aby był bardziej atrakcyjny i dopracowany, premierę przeniesiono na 22. pażdziernika.

Dziś twórcy ujawnili, że dla subskrybentów, którzy między 1. września a 22. października będą mieli wykupiony abonament, zostanie za darmo udostępniona nowa grywalna rasa - Nautolanie. Dla pozostałych graczy, którzy abonamentu mieć w tym czasie nie będą, odblokują ją oni przez zakup na Cartel Markecie po premierze.

Ruszyła przedsprzedaż Fallen Order

11



Premiera Star Wars Jedi: Fallen Order zbliża się wielkimi krokami, nic więc dziwnego, że w polskich sklepach pojawiła się możliwość składania zamówień przedpremierowych. Tradycyjnie dla Electronic Arts, mają one formę pudełek na grę z opisaną zawartością, którą otrzymamy po aktywowaniu stosownego kodu w pełnej wersji gry. W przypadku Falen Order otrzymamy dwie rękojeści dla miecza świetlnego, skórkę dla robota, oraz ostrze w kolorze pomarańczowym. Pudełka kosztują 30 złotych i kwota ta zostanie w listopadzie odjęta od ceny gry w razie zakupu. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia opakowań, które znalazły się w naszych sklepach.




Przypominamy, że premiera gry już 15 listopada.

Star Wars Jedi: Fallen Order -dlaczego bohater jest człowiekiem?

31



Nie wysycha strumyk drobnych informacji, jakie otrzymujemy w związku z Jedi: Fallen Order. W ostatnich dniach twórcy udzielili kilku wywiadów, z których dowiedzieliśmy się między innymi, dlaczego w grze pokierujemy akurat Calem. Jak powiedział reżyser Stig Asmussen:

"Rozmawialiśmy o różnych płciach. Obraliśmy taką strategię, ponieważ w tamtym czasie Rey była ulubienicą Gwiezdnych Wojen, a więc dużo bardziej sensowne dla nas było posiadanie męskiego bohatera".


Twórcy chcieli się więc wyróżnić na tle głównego nurtu Gwiezdnych Wojen, ale jednocześnie stworzyć postać, z którą łatwo można się utożsamiać, dlatego nie zagramy obcym:

„Ostatecznie nie ruszyliśmy w wyścigu kosmitów, bo czuliśmy, że - nie ma mowy o grze słów - zraziłoby to wielu ludzi."


Gra jest wciąż w fazie produkcji, ale zaprezentowanie pewnym grupom rozgrywki pozwoliło twórcom wsłuchać się w oczekiwania graczy. Oczkiem w głowie deweloperów jest miecz świetlny i mechanizmy walki. Po pierwszych pokazach do studia dotarły głosy o niedostatecznym dopracowaniu wyglądu miecza świetlnego, dlatego zdecydowano się na pewne zmiany:

„Popełniliśmy błąd w tej sprawie, ale od tego czasu go naprawialiśmy. To były bardzo uczciwe informacje zwrotne i krytyka. Dopracowaliśmy to. Zmieniliśmy również nieco kształt ostrza miecza świetlnego. Od razu widać różnicę.”


Premiera gry już 15 listopada, wtedy przekonamy się, czy twórcy sprostają oczekiwaniom.

Star Wars Jedi: Fallen Order -Rozszerzony zapis z rozgrywki

31



Zaledwie wczoraj pisaliśmy o zbliżającej się grze studia Respawn Entertainment, a dzisiaj mamy kolejną porcję informacji. Do sieci trafił rozszerzony o ponad dziesięć minut zapis rozgrywki z nadchodzącego tytułu, możecie go zobaczyć poniżej.




Ujawniono także projekty okładek, z których wynika, że grę otrzymamy w pełnej polskiej wersji z dubbingiem. Nie wszystkim się taka informacja spodobała. W internecie rozgorzało wiele dyskusji na temat wyższości pełnej lokalizacji nad wersją z napisami. Kontrowersje wzbudzał także domniemany brak możliwości zmiany wersji -zwłaszcza w wersjach konsolowych. Wielu fanów słusznie zauważyło, że lokalizacja może mieć negatywny wpływ na klimat produkcji osadzonej w świecie Gwiezdnych Wojen, wyrosłym przecież w języku Shakespeare'a. Na szczęście wnioski o jedynej wersji pełnej lokalizacji wydają się być pochopne, bardziej dociekliwi dotarli do informacji, z których wynika, że być może gracze w Polsce będą mieli możliwość wyboru języka, jaki chcą usłyszeć w grze.




Star Wars Jedi: Fallen order -co nowego wiemy o grze.

19



Zainteresowanie wokół nadchodzącej gry studia Respawn nie maleje. Dba o to studio, dba o to również samo Electronic Arts, które w kontrolowany sposób pozwala "przeciekać" informacjom do mediów społecznościowych.
Jednym z pytań, które od prezentacji rozgrywki na E3 (czy też EA Play) zadawali sobie fani, było to o możliwość odcinania kończyn za pomocą miecza świetlnego, jak miało to miejsce w kultowym Jedi Outcast. Na wspomnianym filmie widać, że nie ma takiej możliwości, stanowisko w tej sprawie wyjaśnił Justin Perez -starszy projektant w Respawn Entertainment. Potwierdził on, że odcinanie kończyn będzie możliwe tylko w przypadku droidów i potworów, w przypadku "postaci humanoidalnych" będzie to zwykle niemożliwe chyba że będzie związane z wątkiem fabularnym. Wszystko przez wytyczne Disney'a, który chce pozostać firmą "przyjazną rodzinie". Ktoś złośliwy mógłby zapytać jak w galaktyce pełnej różnych gatunków odróżnić potwora od zwierzęcia, no i co z inteligentnymi rasami niehumanoidalnymi, ale przecież wśród fanów Gwiezdnych Wojen złośliwców brak. Głos w tej sprawie zabrała również Tatyana Drewry Carvin, pracująca przy Wojnach Klonów, potwierdziła ona słowa Pereza, Disney daje bardzo wyraźne wytyczne odnośnie ukazywania przemocy, jest przeciwny ukazywaniu krwi oraz dekapitacji, a jeśli się taka zdarzy, to należy ją stosownie kamuflować -na przykład odjazdem kamery na drugi plan.

Z dobrych informacji warto dodać, że twórcy nowego tytułu walkę wzorują na seri Dark Souls. Oczywiście nie ma ona być aż tak trudna, jak w przypadku pierwowzoru, ale ma zawierać elementy taktyczne, aby nie sprowadzała się wyłącznie do mordowania jednego przycisku myszki/pada. Przeciwnicy będą zróżnicowani i o ile szturmowiec zginie od dobrze odbitego strzału z blastera lub odpowiedniego cięcia mieczem, tak mocniejsi przeciwnicy będą wymagali bardziej "soulsowego" podejścia.

Gra ma również nie być w 100% liniowa, do dyspozycji otrzymamy statek i załogę. Nasz pojazd będzie pełnił funkcję bazy wypadowej, którą będziemy w dowolnej kolejności odwiedzać kilka planet. Dostęp do części lokacji początkowo może być ograniczony i będzie wymagał powrotu, gdy opanujemy odpowiednie zdolności.

Wygląda to wszystko ciekawie i nawet jeśli nie wszystkie marzenia graczy się spełnią, to wygląda na to, że jest na co czekać.

Powrócą fizyczne wydania klasycznych gier

15



Wygląda na to, że wszyscy, którzy chcieliby zakupić fizyczne wydania klasycznych gier ze świata Gwiezdnych Wojen, już niedługo będą mieli taką okazję. Za sprawą studia Limited Run Games do sprzedaży trafią pudełkowe wydania następujących tytułów:

Star Wars
Star Wars: Bounty Hunter
Star Wars: Dark Forces
Star Wars Episode I: Racer
Star Wars: Empire Strikes Back
Star Wars: Jedi Knight
Star Wars Jedi Knight II - Jedi Outcast
Star Wars Jedi Knight - Jedi Academy
Star Wars: Racer Revenge
Star Wars: Rebel Assault
Star Wars: Shadows of the Empire
Star Wars: TIE Fighter
Star Wars: X-Wing

Wszystkie wydane zostaną w ramach serii Limited Run Games Star Wars Collector's Edition. Pierwsza w sprzedaży pojawi się Star Wars: Bounty Hunter już 28 czerwca, kolejne gry ukazywać się będą co miesiąc. Poszczególne gry dostępne będą na wybrane platformy, wspomniany Bounty Hunter wydany zostanie w wersji na Playstation 4, na razie nie podano informacji o kolejnych tytułach. Aktualnie nie ma też żadnej informacji o dystrybucji gier w Polsce.

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga ujawnione

21



Tegoroczne targi E3 okazały się dość owocne dla fanów Gwiezdnych Wojen, przedwczoraj na EA Play zaprezentowano zapis rozgrywki z nadchodzącego Star Wars Jedi: Fallen Order, a dziś ujawniono nową grę. Na konferencji Microsoftu zaprezentowany został teaser gry Lego Star Wars: The Skwyalker Saga, która ukarze się w 2020 roku i obejmie wydarzenia z 9 filmów opowiadających historię rodziny Skywalkerów.
Na razie nie ujawniono wszystkich platform docelowych nadchodzącej gry, wiadomo że ukaże się ona na Komputerach, Xbox One oraz prawdopodobnie na konsoli nowej generacji Microsoftu o kodowej nazwie Scarlett. W sferze domysłów pozostają konsole Sony.




Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.