Gry komputerowe

Tryby rozgrywki w nowym Battlefroncie

CD-Action, pssite.com, Electronic Arts Polska



We wtorek zaończyły się otwarte testy wersji beta nowego Battlefronta. Electronic Art pochwaliło się, że wzięło w nich udział ponad 9 milionów graczy na trzech platformach -Playstation 4, Xbox One i PC. Byliście wśród testujących? My tak i już niedługo przeczytacie o tym na Bastionie.

Korzystając z dużego zainteresowania testami, Electronic Arts ujawniło kilka dodatkowych informacji. Dowiedzieliśmy się między innymi jak będą wyglądały poszczególne tryby rozgrywki w nadchodzącej grze:

Fighter Squdon
Pojedynek w przestworzach, czyli siądź za sterami X-Winga, TIE Fightera oraz Sokoła Millennium!

Supremacy
Odmiana znanego z FPS-ów trybu Dominacja. Imperium walczy z Rebelią o pięć kluczowych punktów na mapie w trakcie intensywnej bitwy, gdzie bierze udział aż 40 graczy. Na mapach znajdziemy także pojazdy lądowe i latające.

Cargo
Odmiana znanego z FPS-ów trybu Capture the Flag. Zamiast flagi mamy jednak skrzynki z ładunkiem, które musimy odebrać wrogiemu zespołowi i dostarczyć do swojej bazy.

Droid Run
Sześciu rebeliantów, sześciu żołnierzy imperium. Tym razem zespoły muszą przejąć rozrzucone po mapie trzy droidy. Przejąć, a następnie nie dać ich sobie odebrać.

Walker Assault
Heroiczna bitwa z 40 graczami jednocześnie. Rebelia musi zniszczyć nadciągające AT-AT, wzywając wsparcie bombowców. Imperium zaś musi wszystkich po prostu zabić. Co jest łatwiejsze, pokazała już beta.

Blast
Klasyczny Team Deathmatch. 10 vs 10. Nic dodać, nic ująć.

Drop Zone
Na mapie spadają kapsuły ratunkowe. Poszczególne zespoły muszą je przejąć. 8 vs 8.

Heroes vs Villains
Drużynowa potyczka, w której jednak będzie wielu bohaterów do wyboru.

Hero Hunt
Interesujący tryb, w którym jeden z graczy wcieli się w herosa lub w czarny charakter. Pozostałych siedmiu to Twoi wrogowie. Czy blastery dadzą sobie radę z mieczem świetlnym? Zobaczymy.

Beta była też dobrą okazją dla porównania jakości oprawy na poszczególnych platformach. Gra wygląda wyśmienicie niezależnie na czym gracie, zaskoczenia jednak nie ma. Jeśli dysponujecie odpowiedno wydajnym potworem, to Battlefront najładniej wygląda na komputerach. Na poniższym filmie zobaczycie porównanie gry na PC w ustawieniach Ultra, Playstation 4 i XBOX One.



Wśród wielu dobrych informacji znalazło się jednak miejsce dla jednej gorszej. Wczoraj ujawniono obecność przepustki sezonowej, która kupującemu da dostęp do czterech zaplanowanych dodatków cyfrowych, których treść ani data premiery nie są jednak znane. Znana jest jednak "nieco" wygórowana cena przepustki, która wyniesie 190 złotych.

Przykrą informacją jest też brak komunikacji głosowej w pecetowej wersji gry. Jeden z graczy zadał pytanie o ten element na twitterze, otrzymał odpowiedź, że będzie mógł używać do tego celu "Third Party Software", czyli zewnętrznych aplikacji pokroju Team Speaka. To kolejny po split screenie element, który otrzymają konsolowcy, a którego zabraknie na komputerach.

Na koniec jeszcze dobre informacje. Beta wersji komputerowej pozwoliła wystarczająco upartym testerom uzyskać dostęp do plików źródłowych. Uzyskali oni informacje o nowych bohaterach, do których prawdopodobnie uzyskamy dostęp w grze. Do znanych już Bobby Fett-a, Vadera i Luke'a Skywalkera dołączą prawdopodobnie Han Solo, księżniczka Leia i Imeprator Palpatine!



Tagi: Battlefront (2015) (117)

Komentarze (13)

Gra jest świetna i ten klimat.

Co do wymagań to grałem w betę na gorszym sprzęcie niż podany w minimalnych i gra latala jak szalona nic się nie zacinało mam nadzieje że finalna wersja tez będzie tak śmigała

Według mnie to praktycznie żadnej różnicy nie Ma pomiędzy PC a konsolami jedynie trochę ostrzejszy obraz i większą rozdzielczości nic poza tym no i jeszcze to ze jak dla mnie to w FPP zdecydowanie lepiej gra mi się na PC. Zresztą pogralem w betę i mnie jakoś ta gra nie urzekła. Według mnie straciła względem poprzednich części i oprócz tematu w niczym ich nie przypomina ex

a tak swoją drogą to ja zawsze myślałem, że w szczelankach multi chodzi o jak najwyższe fpsy, mieszanie w cfg i tak dalej... a tu wodotryski hmmm

Wersja PCtowa jest bardziej "ostra" to w zasadzie wszystko... Ale ja rozróżniam tylko 16 kolorów bo się na 8 i 16 bitowcach wychowałem ;)

ach te "rzycie"

ta gra już nie rzyje .... :(

Co do różnic graficznych pomiędzy platformami to takowych bardzo nie widać.

Krych - Jeżeli chcesz pobawić się w multi to jednak maszyna powinna być przystosowana do tych wyższych wymagań.

Krych, wymagania minimalne zazwyczaj opisują specyfikację komputera, na którym gra powinna się włączyć i jako-tako działać na najniższych detalach. Więcej, niż 30fpsów nie oczekuj.

Super, ale czy ktoś mógłby mi powiedzieć od ilu lat w końcu będzie ta gra? I czy wymagania minimalne oznaczają minimum? Bardzo proszę o odpowiedź.

ja to chyba mam bardzo dużą wadę wzroku, bo różnicy prawie żadnej nie widzę. Cienie jedynie jakieś takie wyraźniejsze na PC. Grałem na X1 i nie narzekam, ale i tak nie kupię od razu :) Poczekam aż się pokaże za rok w EA Access :P

EA, Season pass, DLC, micropayments, taa, tego właśnie potrzebowały gry z SW

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.