Komiksy

Chat z Jackiem Drewnowskim

W tym tygodniu na Bastionie czeka Was mała niespodzianka. W najbliższą środę Bastionowa Kantyna będzie gościć Jacka Drewnowskiego, redaktora magazynu SW Komiks oraz tłumacza komiksowego. Podczas spotkania będzie można porozmawiać na żywo z przedstawicielem wydawnictwa Egmont oraz przede wszystkim zasypać go licznymi pytaniami. Na pewno jest to świetna okazja na uzyskane wielu odpowiedzi dotyczących przyszłości komiksów SW w Polsce, jak i również wyrażenia swoich opinii na temat pozycji wydawanych przez Egmont. Spotkanie, które poprowadzi redaktor Ossusa Sky, rozpocznie się 8 lipca (środa) o godzinie 19.30. Gorąco zapraszamy wszystkich chętnych do odwiedzenia w tym czasie naszej kantyny.



Tagi: czat (44) Egmont Polska (597) Kantyna (7)

Komentarze (47)

Wiem, jestem tam. xD

Juz dziala, mozna wracac : )

Czy tylko mi czat nie działa? :/

Ja na pewno będę :D

Postaram się wpaść :)

Wielkie dzięki X-Yuri .Też nie oczekuję jakiejś konkretnej odpowiedzi. Bardziej jak Abe'a po prostu ciekawi mnie co będzie w przyszłości wydawane w Wydaniach Specjalnych. Bo zastanawiam się, czy się nie wstrzymać z zakupem Open Season po angielsku.

Wszelkie owoce bądź warzywa chętnie przyjmę. W środę oczywiście.

I jak sprawdzę wasze wejściówki :D

Dave-> i co z tego jak i tak jesteś condonem?

No i fajnie, ciekawe, czy będę pamiętał. ;P

Bart też mnie prawie wkręcił z tym klubem, proponuję w nagrodę dać mu banana na chata. ;)

Sądzę, że na takie pytanie nie odpowie :). Prędzej powie mniej więcej jakie będą wydania specjalne, z jakich serii, też mam kilka pytań. Chcę przede wszystkim wiedzieć jak będzie z Republic - czy Egmont ma zamiar wydać ją "w całości po kawałku".

Haha! Jestem prawnym członkiem klubu! Muuaahahaha!

Vergesso --> Dałeś mi nadzieję...

teleFON> Spoko, zadbam o to : >
Choc nieoczekiwalbym konkretnych odpowiedzi : D

Kurde, a ja w środę wyjeżdżam :/ Kto się zobowiązuje do zapytania Pana Jacka, czy jest szansa na opublikowanie "Jango Fett: Open Season" w SWK Wyd. Spec. Jeśli byłaby osoba tak miła, żeby się o to ode mnie spytać to wielkie dzięki :)

Ludzie, toć Bart was w balona robi.
Uwierzyliście, że Klub Millenium jest wyznacznikiem dostępności rozmowy? XDDD

Bart, nie wkręcaj swojego... "kuzyna" :).

Też nie :P :D :P

no cóż szkoda, a będzie mozna gdzieś potem przeczytać zapis czata czy też nie??

ja pi****** !!!
A ja miałem kilka pytań :((((

Czyli zwykli użytkownicy nie będą mogli zadać pytania, czy jak ??

To fajnie, bo akurat jestem w klubie Millenium. :D

Ja dowiedziałem sie w Redakcji czat będzie moderowany a wstęp uzyskają wyłącznie członkowie Klubu Millenium.

Więc dzięki bogu będzie pewnie spokojnie :P

Muszę być na tym czacie. I mam kilka pytań :D

Marc -> Wszyscy którzy mają ICeQ będą mieli zgraną rozmowę na dysku tak jak każdą z kantyny gdy są zalogowani :)

dzięki, dzięki zgłoszę się do kogoś;-)

Marc -> Sądzę, że jakaś relacja z rozmowy na chacie raczej powstanie. Pewnie nie będzie ona jakoś strasznie szczegółowa, ponieważ chyba nie miałoby to większego sensu, ale najważniejsze rzeczy i główne wątki powinny zostać poruszone.

Super też mam parę pytań.

Marc -> Ja będę miał. ;)

Marc --> Nie wiem czy "oficjalny" zapis będzie, ale ja będę miał, więc jak co to uderzaj na privie. :)

hmm mnie nie będzie o tej godzinie w domu, będzie jakiś zapis z tego chatu?

Abe --> No ;/ Jeszcze znowu komuś usuną konto. xD

Nie ogór, dostaniesz bana albo co fajniejsze silence:)

kurde, akurat wtedy będe w krainie kwitnącej bulwy na koncercie...

A ja jako stały bywalec Kantyny dostanę jakiś "bonus"? :D Kantyna Team <3

może się pojawię

Może się pojawię, choć na kantynę włażę rzadko, i nie wiem, czy wtedy będę miał dostęp do kompa. W każdym razie cieszę się z inicjatywy :)

Dajcie od razu bany Luke'owi S i Onomie :D
Ja obiecuję, że będę grzeczny na kantynie.. :P
P.S. -> Sky będzie opem? :D

Ja wpadne na pewno, mam kilka pytan do Jacka.

Sky <3

Ooo! Muszę tam być!

No ja jestem pewien, że będzie co najmniej jeden op. ;p

Ludwik -> np. taki ~Rusis, ~Bart i ~Misiek :).

Brawo Sky. :) Tylko błagam, zróbcie czat moderowany, bo pewnie zleci się mnóstwo idiotów i narobią wstydu. ;p

oo, to wpadnę tam.

Nie będę miał dostępu do neta w tym tygodniu. Zapytałbym czy planują wydać KotOR'a w najbliższych... latach?

Na pewno o co nie co go zapytam :D

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Komiksy"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.