Bitewniaki

Tydzień 40-lecia „Nowej nadziei”: Gry planszowe

9



Podobnie jak przy grach elektronicznych tak również planszówki mają dużo do zaoferowania, jeśli chodzi zarówno o Gwiezdne wojny jak i tylko samą Nową nadzieję. Poniżej prezentujemy wybrane gry planszowe, a musicie wiedzieć, że przez 40 lat sporo tego zostało wydane, które w mniejszym lub większym stopniu nawiązują do naszego jubilata wraz z krótkim opisem samej rozgrywki.


Star Wars: Destroy Death Star
Gracz dowodzi grupą trzech X-wingów, próbując wystrzelić torpedy protonowe do szybu wentylacyjnego Gwiazdy Śmierci, zanim zniszczy ona Yavin 4. O ruchach i wynikach walk decyduje specjalna plansza z obracaną wskazówką. Na polu bitwy może pojawić się przeszkadzający graczom Darth Vader, ale także pędzący im na pomoc Sokół Millennium.



Star Wars Electronic Laser Battle Game
Jest to dwuosobowagra zręcznościowa , w której gracze starają się dotrzeć do Gwiazdy Śmierci i ją zniszczyć. Gracze muszą sprawdzić szybkość swojej reakcji na walczące myśliwce TIE. Pierwszy z nich ma za zadanie trafić we właściwy przycisk odpowiadający broni i zapalić wszystkie 6 diod, które prowadzą wprost do Gwiazdy Śmierci.



Star Wars: Escape From Death Star Game
Luke Skywalker, księżniczka Leia, Han Solo i Chewbacca są uwięzieni w zgniatarce śmieci na Gwieździe Śmierci. Podejmij wyzwanie i spróbuj pomóc im uciec na wolność!.



Star Wars Destroy Death Star Game
Plansza składa się z połączonych ze sobą, kolistych pól. Gracze przechodzą przez pola, po drodze borykając się z myśliwcami typu TIE i podążając do Gwiazdy Śmierci, a konkretnie miejsca symbolizującego jej otwór wentylacyjny.



Star Wars: The Adventures of R2-D2
Przeżyj przygody R2-D2, prawdziwego bohatera Rebelii! Gracze wykonują ruchy obracając wskazówkę tarczy i przesuwając R2-D2 do następnych kolorowych kół wzdłuż ścieżki przygody. Uważaj na fioletowe kółka, które odsyłają cię do tyłu, i próbuj dotrzeć do białych kół, aby posunąć się naprzód. Pierwszy, który wróci do rebelianckiej bazy na Yavinie IV po zniszczeniu Gwiazdy Śmierci wygrywa!



Star Wars: Death Star
Wydana tylko w Japonii gra bitewna oparta na bitwie o Yavin. Walka toczy się na planszy podzielonej na sześciokątne pola.



Star Wars: Escape From The Death Star
Gracze współpracują ze sobą, wcielając się w Luke'a Skywalkera, Hana Solo, Chewbaccę i księżniczkę Leię. Ich celem jest wyłączenie promienia ściągającego na Gwieździe Śmierci i dotarcie do Sokoła Millennium w celu ucieczki. Jeżeli choć jeden z graczy zostanie po drodze zabity, rozgrywka kończy się porażką. Graczy wspierają postacie C-3PO, R2-D2 i Obi-Wana Kenobiego, zaś szturmowcy i Darth Vader starają się im przeszkodzić.



Star Wars: Death Star Assault Game
Wywalcz sobie drogę z obozu Sojuszu Rebeliantów do Gwiazdy Śmierci Imperium Galaktycznego, gdzie Darth Vader więzi księżniczkę Leię. Podczas gdy gnasz ku Vaderowi, odpalaj torpedy protonowe ze swojego X-winga, niszcząc otaczające go myśliwce typu TIE.
Pierwszy gracz, który przebije się przez jego obronę, zniszczy Gwiazdę Śmierci i pośle Dartha Vadera w głąb kosmosu zwycięża grę... o ile to on nie pokona cię pierwszy!



Monopoly: Star Wars Limited Collector’s Edition
Po prostu gwiezdnowojenna wersja Monopoly. Wśród pionków znajdują się Luke, Leia, Han Solo, Chewbacca, R2-D2, Darth Vader, Boba Fett i szturmowiec. Gra polega na kupowaniu miejsc znajdujących się w odległej galaktyce i widocznych w oryginalnej trylogii; za środek płatniczy służą monety i banknoty stylizowane na imperialne kredyty. Standardowe domki i hotele również zostały zastąpione starwarsowym akcentem - pojazdami z sagi.



Monopoly: Star Wars
Monopoly w świecie Gwiezdnych Wojen - edycja z Oryginalnej Trylogii.



Monopoly: Star Wars Saga Edition
Wersja gry Monopoly osadzona w realiach wszystkich sześciu filmów z sagi Star Wars.



Trivial Pursuit: Star Wars Classic Trilogy Collector’s Edition
Trivial Pursuit w świecie Gwiezdnych Wojen. Pytania dotyczą oryginalnej trylogii. Gra zawiera figurkę R2-D2, pełniącą funkcję elektronicznej kostki.



Trivial Pursuit DVD: Star Wars Saga Edition
Wersja gry Trivial Pursuit z dwiema dołączonymi płytami DVD. Wraz z postępem gry gracze muszą odpowiadać na pytania dotyczące historii, technologii i postaci ze wszystkich sześciu filmów sagi Star Wars.




Wszystkie atrakcje tygodnia znajdziecie tutaj.

Tydzień 40-lecia „Nowej nadziei”: Gry bitewne

1



West End Games

W styczniu 1991 roku West End Games, znany do tej pory jako wydawca systemu RPG, postanowił wydać grę bitewną osadzoną w odległej galaktyce - Star Wars Miniatures Battles. Główne zasady zostały napisane przez panów Stephena Crane'a oraz Paula Myrphy'ego. Statystyki umieszczone w podręczniku łatwo można było przekonwertować tak, aby nadawały się również do wykorzystania w systemie RPG od WEG. Pierwsza edycja zdobyła również nagrodę "Origins International Game Expo" za Najlepsze zasady nowej gry bitewnej.

Druga edycja głównego podręcznika trafiła do sprzedaży w 1993 roku i oprócz drobnych poprawek pozwalała na łatwiejsze dostosowanie wszystkich statystyk do drugiej edycji systemu RPG. W następnym roku gracze otrzymali dodatek Star Wars Miniatures Battles Companion, który wprowadzał możliwość grania pojazdami oraz latania statkami. Rok 1996 przyniósł graczom Imperial Entanglements, który zawierał scenariusze do gry oraz kolejne poprawki zasad.

Jak to w grach bitewnych bywa do rozgrywki potrzebne były figurki. Te w Star Wars Miniatures Battles były metalowe, niepomalowane oraz podobne do tych, które możemy znać z wszelkich wariacji Monopoly oraz sprzedawane były w specjalnych zestawach. Wśród nich oczywiście możemy znaleźć te, które nawiązują do Nowej nadziei:


Heroes of the Rebellion (40301)


A New Hope (40304)


Mos Eisley Cantina (40309)


Rebel Troopers (40312)


Landspeeder (40501)


Bantha with Rider (40507)

Figurki wykorzystywane były również podczas sesji RPG, a także były bardzo popularne wśród kolekcjonerów. Niestety w 1999 roku West End Games straciło licencję, którą przejęła firma Wizard of the Coast.


Wizards of the Coast

Od 2004 do 2010 wśród fanów oraz graczy królowała gra bitewna Star Wars Miniatures. Przez te wszystkie lata, gra doczekała się wielu dodatków oraz rozszerzeń - zarówno oficjalnych jak i fanowskich. Tym razem jednak zajmiemy się tymi oficjalnymi, a w szczególności związanymi z Nową nadzieją (osoby zainteresowane fanowskimi dodatkami odsyłamy do tego miejsca).

Pierwszym zestawem, który trafił do sprzedaży był Rebel Storm pojawiając się na półkach sklepowych w okolicach premiery Starej Trylogii na DVD. Ten fakt spowodował, że wszystkie figurki nawiązywały do Epizodów IV-VI, w tym oczywiście do Nowej nadziei. Wśród figurek mogliśmy znaleźć te przedstawiające Dartha Vadera, Luke'a Skywalkera, Hana Solo, księżniczkę Leię, C-3PO i R2-D2, Chewbaccę czy chociażby szturmowca na Dewbacku. W 2004 roku pojawiło się Rebel Strom: Ultimate Missions, które zawierało scenariusze rozgrywki nawiązujące do Starej Trylogii, w tym te z znane z Nowej nadziei:
  • Assault on the Tantive IV Part I
  • Assault on the Tantive IV Part II
  • Assault on the Tantive IV Part III
  • Tusken Attack
  • Rebel Search
  • Mos Eisley Shell Game
  • Cantina Crash
  • Race to Docking Bay 94
  • Escape From Alderaan
  • Death Star Inflitration
  • Death Star Escape
Można tam było również znaleźć mapę Tatooine: Mos Eisley, kolejną nawiązująca do Nowej nadziei, czyli "Death Star", gracze mogli otrzymać wraz z zakupem zestawu startowego Rebel Storm.


Rebel Storm


W ostatnich dniach maja 2007 roku podczas Celebration IV zadebiutował kolejny dodatek Alliance and Empire, który koncentrował się głównie na 30-leciu Gwiezdnych Wojen. Dzięki temu dostaliśmy 60 figurek zarówno z filmów jak i z Expanded Universe, dzięki czemu w boosterach można było znaleźć figurki Luke'a, Hana, Vadera czy Leii a także te nawiązujące do Republiki, Separatystów czy też Yuuzhan Vongów. Wszystkie figurki, z okazji 30. rocznicy, posiadały kwadratową podstawkę z napisem Star Wars z przodu. Jeśli chodzi o nawiązania do "Nowej nadziei" to dostaliśmy między innymi figurki przedstawiające Biggsa Darklightera, Hana Solo w zbroi szturmowca, Luke'a w kurtce z ceremonii wręczenia medali a także jego śmigacz czy chociażby Jawę na grzbiecie Ronto. Poniżej możecie zobaczyć jak prezentuje się kompletny zestaw i spróbować odnaleźć pozostałe nawiązania do Epizodu IV.

Alliance and Empire


Oczywiście również w pozostałych zestawach można było znaleźć figurki z Nowej nadziei, jednak uznaliśmy, że te dwa dodatki były najważniejsze zarówno dla samej gry jak i jeśli chodzi o odniesienia do pierwszego filmu. Pierwszy omawiany dodatek rozpoczął wydawanie gry, drugi był wydany z okazji 30-lecia, a że świętujemy tym razem 40-lecie warto było o nim wspomnieć.


Wszystkie atrakcje tygodnia znajdziecie tutaj.

Poradnik prezentowy 2016 - Gry towarzyskie

6

Dzisiaj w naszym poradniku prezentowym mamy coś dla osób, które lubią spędzić czas wraz ze znajomymi przy dobrej grze. Przed Wami nasze rekomendacje na prezent gwiezdnowojennych gier towarzyskich.

Kilka słów od Nilda:
W świecie gwiezdnowojennych gier planszowych licencję trzyma twardą ręką Fantasy Flight Games, którego produkty wydaje u nas Galakta. Szczęściem graczy tworzą oni produkty dopracowane i zyskujące błyskawicznie całe rzesze fanów. W okresie świątecznym polecam przede wszystkim produkty bardziej samodzielne jak poniższe gry.

.


Star Wars Przeznaczenie (recenzja):

ok. 60 zł
ok. 60 zł
ok. 12 zł
(zestaw dodatkowy)



Star Wars Rebelia (recenzja):

ok. 400 zł



Star Wars Imperium atakuje (recenzja):

ok. 380 zł

Nowe statki z "Łotra 1"

Galakta
4

Premiera filmu już za nami, jednak to dopiero początek legendy Łotra. Statki do gry X-wing z nowego filmu są już dostępne w sklepach.

U-wing
Żeby przechytrzyć Imperium i wykraść plany najbardziej niszczycielskiej broni w całej galaktyce potrzeba nie tylko rebelianckiego ducha i wielkich bohaterów, ale także odpowiedniego sprzętu i statków. Zasądź za sterami U-winga razem z Jyn Erso i zaskocz wrogich pilotów zwrotnością i szybkością swojego statku.


Najważniejszym wyróżnikiem nowego statku jest podwójny tytuł Obrotowe skrzydło. Dzięki niemu U-wing jest jednym ze statków najlepiej dostosowujących się do warunków panujących na polu bitwy. Strona ulepszenia oznaczona słowem Atak sprawia, że wartość zwrotności pilota rośnie o 1, a po wykonaniu manewru można odwrócić kartę na stronę, która nie zapewnia tej premii. Dzięki temu pilot U-winga może dowolnie obniżać lub zwiększać swoją wartość zwrotności. Po drugiej stronie znajduje się zdolność, która umożliwia statkowi obrót w miejscu – nie każdy statek to potrafi.


TIE Striker
Za sterami TIE Strikerów zasiadają jedni z najlepszych pilotów Imperium, a same statki nie mają sobie równych. Ta ulepszona wersja standardowych myśliwców TIE posiada zmieniona skrzydła, dzięki którym jest jeszcze szybsza, a także zwiększoną siłę ognia.

Podobnie jak w przypadku U-winga, także TIE Striker otrzymuje swój unikatowy tytuł. Adaptacyjne lotki zwiększają zwrotność statku, pozwalając mu wykonać dodatkowy manewr. Dzięki temu nowy myśliwiec Imperium jest jeszcze zwrotniejszy i jeszcze lepiej dopasowuje się do różnych stylów gry.


Rebelia to bunt
Oba statki są już dostępne w większości sklepów z grami planszowymi i figurkowymi. Nie zależnie od tego, czy grasz w X-winga, czy tylko kolekcjonujesz modele i gadżety związane z Łotrem 1 – nowe statki od Galakty to coś, co powinieneś sprawdzić. Więcej informacji o statkach na stronie Galakty.

Imperium Atakuje - Bespiński Gambit dostępny w sprzedaży

Galakta
1

Lando, Bossk i Blaise wchodzą do baru…


Bespiński Gambit i towarzyszące mu dodatki już dostępne w sklepach!

Bespiński Gambit zabierze graczy do kolejnego niezapomnianego miejsca z uniwersum Gwiezdnych Wojen – Miasta w Chmurach. Pod sprawnym przewodnictwem Landa Calrissiana miasto rozrosło się i zamieniło w zindustrializowane centrum turystyczne. W cieniu zaś toczy się tajemnicza wojna między szpiegami Rebelii i agentami IBB.

Dzięki nowym kafelkom terenu i figurkom gracze będą mogli odtworzyć Miasto Chmurach, razem z jego bogato wyposażonymi kwaterami dla gości, przestronnymi balkonami i przejściami rozciągającymi się na niebotycznej wysokości. Postaci będą przemierzać znajome i przywołujące związane z filmem wspomnienia przestrzenie, biorąc udział w nowych emocjonujących misjach.

Jeśli już mowa o nowej kampanii, to bohaterowie staną przed niezwykle trudnym i ściśle tajnym zadaniem. Agent pracujący dla Landa Calrissiana przeniknął w szeregi IBB i zabezpieczył wojskowe kody, jednak kontakt z nim niespodziewanie się urwał. Istnieje niebezpieczeństwo, że kody znów wpadną w ręce Imperium – tylko zespół odpowiednio wyszkolonych tajnych agentów może temu zapobiec. Tak zaczyna się przygoda, która prowadzi graczy przez wiele nieoczywistych zwrotów akcji i ekscytujących wydarzeń.

Razem z rozszerzeniem do sklepów trafią także małe dodatki z pojedynczymi postaciami, oferujące nowe możliwości i wyzwania dla graczy. Zestawy tematycznie związane są z Bespińskim Gambitem i wprowadzają do gry postaci, które często będą pojawiać się w nowych misjach i rozszerzą wybór w misjach konfrontacji. Figurki, które dołączą do gry, to:

  • Lando Calrissian, Czarujący kanciarz
  • Infiltratorzy IBB
  • Agent Blaise, śledczy IBB
  • Bossk, Urodzony łowca
Więcej o rozszerzeniach można przeczytać na stronie Galakty.

IX fala dodatków do X-Wing już w sprzedaży!

Galakta
2

IX fala dodatków do X-Wing już w sprzedaży! Najnowsza, IX fala zestawów dodatkowych do gry figurkowej X-wing wprowadza nowe statki oraz pilotów znanych z serialu Star Wars: Rebelianci. Motywem przewodnim fali jest dokładne manewrowanie i nowe możliwości złapania i utrzymania wrogów w swoim polu rażenia.


W skład fali wchodzą rozszerzenia:

ARC-170



Dzięki potężnym działom, mocnym osłonom i stanowisku tylnego strzelca świetnie sprawdza się na polu bitwy, mimo tego, że nie należy do najsilniejszych myśliwców. Jego nieodzownym atutem jest rzut dodatkową kością, jeśli atakowany statek znajduje się z przodu, lub zmiana symbolu skupienia na trafienie krytyczne, jeśli cel jest w pomocniczym polu rażenia.

TIE Sił Specjalnych



Dwuosobowy myśliwiec TIE z ulepszonymi systemami obronnymi, dodatkową wieżyczką laserową i wyrzutnią głowic jest bardziej zaawansowaną wersją myśliwca TIE/fo, choć są z pozoru podobne. TIE Sił Specjalnych posiada jednak miejsce na rakiety, dwie osłony więcej i zmieniony wskaźnik manewrów, a poza tym może otrzymać tytuł Szkolenie Sił Specjalnych.

Myśliwiec Protektoratu



Potężny i prosty w użyciu statek z niezwykłą technologią obrotowych skrzydeł, dzięki której jest wyjątkowo zwinny i trudny do trafienia. Co więcej, ma dostęp m.in. do akcji skupienia i namierzenia celu i mimo braku osłon najlepiej sprawdza się przy frontalnym szturmie.

„Siewca Cienia”



Zwinny i szybki, ale niezbyt dobrze chroniony, jest dumą Ketsu Onyo. Posiada potężny wielokierunkowy emiter promienia ściągającego i mobilne pole rażenia, oznaczane żetonem na podstawce statku. Może ono być aktywne naraz tylko z jednej strony, jednak pilot może dowolnie zmieniać kierunek, w który zwrócona jest broń.

Nowe statki już od dzisiaj (22 września) trafią na kosmiczne pola bitew, oferując zupełnie nowe strategie i wyzwania dla pilotów!

Poprowadź Rebelię… lub ją zniszcz

Galakta
1

Przypominamy, że trwają prace nad piątą falą rozszerzeń do Star Wars: Armady!

Z przestępcami, statkiem dowodzenia, krążownikiem i garścią nowych eskadr, V Fala bierze to co najlepsze ze Star Wars: Rebeliantów, aby bitwy w Star Wars: Armadzie były tak strategiczne i zróżnicowane jak zapragniesz. Zarówno rozwijający się Sojusz Rebeliantów, jak i wspaniałe Galaktyczne Imperium uzupełniają swe floty nowymi statkami na małych podstawkach. Rebelia zyskała dostęp do nowej Floty Dowodzenia zaawansowanego typu, podczas gdy Imperium weszło w posiadanie dalekozasięgowych dział i dowódcy, którego nowa strategia pozycjonowania statków pozwala atakować wrogów z zaskoczenia.

W tym czasie Duchy i Promy typu Lambda prowadzą zjednoczone szwadrony do walki po obu stronach. Nowe zdolności pozwalają przydzielić umiejętność Łotra innym szwadronom lub Przekazać rozkazy eskadrze – to umożliwi zoptymalizowanie nowych umiejętności Snajperskich i Strategicznych, zmieniając tempo walk na skrzydłach statków. W skład nowej fali wchodzą:

ROZSZERZENIE: PHOENIX HOME


Pod dowództwem Jun Sato Phoenix Home był centrum rodzącej się floty Rebelii. Wielka fregata typu Pelta, Phoenix Home, zwykła działać z 900-osobową załogą. Choć nie była największym ani najsilniejszym z okrętów, była dobrze uzbrojona i wyposażona w turbolasery. Nadto niedostatki rozmiaru i siły rażenia Phoenix Home nadrabiał zdolnościami swoich dowódców, pełniąc kluczową rolę zarówno jako okręt flagowy, jak i szwadron bojowy.

Phoenix Home miał kluczowe znaczenie w kształtowaniu Sojuszu Rebeliantów, a z nadchodzącym rozszerzeniem V Fali statek będzie mógł zostać użyty do zjednoczenia i wzmocnienia sił Rebelii.



Z przednim uzbrojeniem baterii czterech kości Phoenix Home może się wydawać dobrze dopasowany do bezpośredniej strategii Rebeliantów, umożliwionej przez rozszerzenie Fali IVLiberty. Prawdziwa siła tego statku leży jednak nie w atakach, ale w nowym ulepszeniu Floty Dowódczej. Możesz wykorzystać tylko jedną z trzech modernizacji, by ulepszyć Phoenix Home, a każda z nich jest unikatowa. Mimo tego każdy wariant, pozwala wykorzystać żetony dowództwa, by zwiększyć przewagę każdego okrętu lub eskadry w Twojej flocie.

Rozszerzenie Phoenix Home zawiera pomalowaną figurkę Phoenix Home, dwie karty statków, dziesięć kart ulepszeń oraz wszystkie komponenty, potrzebne do poprowadzenia rosnącej w siłę Rebelii.

ROZSZERZENIE: LEKKI KRĄŻOWNIK IMPERIUM


Lekki Krążownik Imperium jest statkiem używanym do pomocy Imperium w szerzeniu swego panowania w całej galaktyce. Szybszy i bardziej zwrotny niż Niszczyciel Gwiezdny, lekki krążownik typu Arquitens był często wykorzystywany, by pomóc w zdławieniu pojedynczych komórek buntowników.

Oczywiście jego szybkość to tylko jedna strona zagrożenia. Lekki krążownik jest także silnym statkiem wyposażonym w poczwórne działa laserowe i turbolasery. Może zagrozić nawet największym okrętom wroga.



Rozszerzenie Lekki Krążownik Imperium zawiera pomalowany model krążownika typu Arquitens, dwie karty statków, osiem ulepszeń, łącznie z nowym komandorem Moffem Jerjerrodem, którego umiejętności pozwalają poruszać się szybciej na każdym polu asteroid lub wśród innych przeszkód, jakie mogą się pojawić podczas bitwy. Zestaw obejmuje również tarcze dowódcze i żetony niezbędne do wysłania krążownika na zwiady wokół flank Rebelii oraz do wykorzystania nowych taktyk Imperium.

ROZSZERZENIE: ESKADRY MYŚLIWCÓW REBELII II


Podczas gdy siły Rebelii i Imperium ciężko pracowały nad przygotowaniem statków do bitwy, galaktyczne stocznie szybko zgromadziły szeroką paletę nowych nabytków. Podobnie jak słowo kluczowe Łotr dodało nowe możliwości do szwadronów Fali II i zmieniło dynamikę walk, tak i Fala V obiecuje rozszerzyć pole taktycznych sztuczek.

Zestaw Eskadry Myśliwców Rebelii II udostępnia nowe zagrania i dostarcza dwie Eskadry Z-95 Łowców Głów i E-wingów oraz dwie karty przedstawiające Siewców Cienia i Duchy. Dodatkowo zawiera osiem kart szwadronów, po dwie dla każdego rodzaju.



Poza przedstawieniem Sojuszu Rebeliantów z pierwszymi wojownikami Roju oddziały te wprowadzają słowa kluczowe Snajper i Strateg, które zmieniają sposób włączania się do walk. Dodatkowo, jako Duch, Hera Syndulla służy za kolejny punkt zbiorczy poza Phoenix Home. Na początku Fazy Eskadr może wybrać maksymalnie dwie zaprzyjaźnione eskadry w odległości 1-2 i przydzielić im słowo kluczowe Łotr, aż do końca rundy.

Rebelianci, na czele z Herą i Phoenix Home, muszą wykazać się bardziej niż zwykli przestępcy. Będą walczyć z potężnym przeciwnikiem, z którego siłą muszą się liczyć.

ROZSZERZENIE ESKADRY MYŚLIWCÓW IMPERIUM II


W tym czasie odpowiedzią Imperium na rosnące siły rewolucjonistów jest rozwój szalenie zaawansowanych sił militarnych z dopasowaną do ich eskadr nową taktyką.

Dodatek Eskadry Myśliwców Imperium II wprowadza osiem nowych eskadr, po dwie dla każdego z czterech rodzajów: Prom typu Lambda, Decimator VT-49, Eskadra Myśliwców TIE Phantom oraz Eskadra Myśliwców TIE Defender.



Prom typu Lambda posiada Przekaźnik, umiejętność pozwalającą przesyłać rozkazy do oddziałów poza zasięgiem dowództwa statku, w dystansie nie większym niż 1-3. Ze słowem kluczowym Łotr, ośmioma punktami kadłuba i uzbrojeniem trzech niebieskich kości Decimator VT-49 jest małym statkiem głównym, którego można użyć do prześladowania większych wrogów, natomiast TIE Phantom może Zamaskować się podczas bitwy, poruszając się o 1 pole nawet jeśli jest związany walką.

CZAS PODJĄĆ DECYZJĘ


Bitwy Star Wars: Armada to coś więcej niż wysadzanie statków wroga. To nawet więcej niż realizacja celu na samym początku starcia. Star Wars: Armada to rozstrzygniecie losów całej galaktyki – czy pozostanie pod silnym władaniem Galaktycznego Imperium, czy też ujrzysz jej mieszkańców wyzwolonych z jarzma ucisku?

Teraz z nowymi możliwościami statków i eskadr V Fali Armady możesz zmienić przestępców w prawdziwych Rebeliantów lub zaprzęgnąć nową technologię do stłamszenia każdej iskry rebelii. Który model wybierzesz?

Okręty i eskadry V fali do Star Wars: Armady pojawią się w ostatnich miesiącach 2016 roku!

X fala X-winga zapowiedziana po polsku, a także nadchodzące premiery

Galakta
3

Galakta zapowiedziała polskie wydanie najnowszej, X fali rozszerzeń do gry figurkowej X-wing! Gracze mogą się jej spodziewać w ostatni kwartale tego roku. Na aktualny, 3 kwartał, jest planowane wydanie IX fali. Za to już w przyszłym tygodniu do sklepów powinna trafić IV fala rozszerzeń do Armady, Imperium Atakuje: Powrót na Hoth i towarzyszące temu zestawowi mniejsze dodatki. Swoją premierę miała także gra planszowa Rebelia, której recenzja powinna pojawić się na dniach.


Nowe maszyny pochodzą z najnowszej części sagi Star Wars, jak i z serialu Star Wars: Rebelianci. Dziesiąta fala to trzy rozszerzenia, po jednym dla każdej frakcji, wprowadzające do gry zupełnie nowe zagrania w postaci kart stanów i zmian wprowadzanych w rozstawieniu statków.

Myśliwiec TIE Sabine


Myśliwce TIE to znane wszystkim Rebeliantom posępne maszyny, które w każdym zakątku Imperium nękają kupców, rebelianckich pilotów i stanowią rozpoznawalny symbol imperialnej potęgi. Sabine Wren wiedziała dokładnie co z nim zrobić, kiedy dostała ten znienawidzony okręt w swoje ręce.

Ulepszony, zmodyfikowany i zwrócony przeciwko swoim dawnym właścicielom – Myśliwiec TIE Sabine kryje w sobie wiele niespodzianek, a piloci, którzy myślą, że znają te maszyny, będą bardzo zaskoczeni. Pstrokata wersja myśliwca TIE nie pozostawia żadnych złudzeń – to zupełnie wyjątkowy statek po stronie Rebelii.

Poza pomalowanym w jaskrawe barwy myśliwcem TIE, które Sabine wybrała dla swojego skradzionego statku, w rozszerzeniu znajdą się także cztery unikalne karty statków, sześć ulepszeń (w tym dostęp do stanu, który obniża siłę ognia przeciwników), nowy załogant i pewna zakazana technologia.

Jeden członek załogi i jakaś technologia o niepewnej proweniencji w myśliwcu TIE? Pamiętaj, że ten TIE jest inny niż wszystko, co do tej pory widziałeś. Dzieło Sabine to tytuł, który pozwala na dołączenie do swojego statku obu tych kart jednocześnie!

Prom typu Upsilon


Przypominacie sobie pamiętną scenę na Jakku, kiedy Prom typu Upsilon pojawił się na horyzoncie? Już wtedy dało się odczuć złowrogą moc bijącą od tego okrętu. Mroczny, groźny i o tajemniczej konstrukcji, Prom typu Upsilon zwiastuje zawsze nadejście wysoko postawionego oficera Najwyższego Porządku. W tym Kylo Rena.

Prom typu Upsilon budzi grozę wśród rebelianckich pilotów – i całkiem słusznie. Nowe rozszerzenie to statek na dużej podstawce i piętnaście kart ulepszeń, dzięki którym możesz wyposażyć go w zaawansowane ulepszenia i umieścić na nim najlepszą załogę. Najważniejszym dowódcą jest oczywiście nie kto inny jak sam Kylo Ren. Za trzy punkty eskadry otrzymujesz dla swojego Promu typu Upsilon dowódcę, który może użyć potęgi Mocy aby uderzyć w słaby punkt przeciwnika – Pokażę ci Ciemną Stronę to nowa karta stanu dostępna dla Kylo Rena.

Stany to nowe, stałe efekty, które będą dołączane do statków przez niektóre ulepszenia. Wspomniana karta Pokażę ci Ciemną Stronę pozwala graczowi kontrolującemu Kylo Rena na wykorzystanie akcji na wskazanie celu w zasięgu 1-3, w efekcie której stan zostaje automatycznie przydzielony i jego tekst należy natychmiast rozpatrzyć.

Quadjumper


W Przebudzeniu Mocy mogliśmy ujrzeć Quadjumpera tylko przez krótką chwilę, ale już wtedy gracze z całego świata zastanawiali się, co ten statek mógłby zaoferować, gdyby doszło do walki z jego udziałem. X fala rozszerzeń przynosi odpowiedź na to trapiące wszystkich pytanie – Quadjumper to nowy statek dla frakcji Szumowin i Nikczemników, oferujący pełny asortyment podłych sztuczek.

Poza dokładnie pomalowanym modelem statku, w rozszerzeniu znajdzie się także osiem kart ulepszeń, które pozwolą na dopasowanie jego zdolności bojowych. Wśród nowych rozszerzeń jest też Unkar Plutt (tym razem jako Załoga). Oczywiście nie zabraknie wzornika manewrów – dość specjalnego jednak, bo znajdziesz na nim aż sześć różnych manewrów o wartości 1.

Co kryje Ciemna Strona?


Nieważne którą frakcją grasz – X fala rozszerzeń to prosty wybór i rozpoznawalne statki o olbrzymim znaczeniu. Nowe statki, rozszerzenia i stany znacznie poszerzają wachlarz taktycznych możliwości dostępnych w X-wing: Grze figurkowej. Wybierz swój statek i ruszaj do walki!

Dla fanów X-winga jeszcze jedna ciekawostka, efekt współpracy Galakty z Game Troll TV:




Zapowiedziano także polskie wydanie Konfliktu Koreliańskiego, rozszerzenia do gry Armada.


Wzywamy najznamienitszych admirałów w galaktyce na stanowiska dowodzenia. Nowa kampania Konflikt koreliański dla 2 do 6 graczy pozwoli przeżyć tę niezwykłą batalię i rozstrzygnąć o losie sektora.

Galaktycznej Wojny Domowej nie wygrywa się jedną bitwą. Konflikt trwa całe lata, wybuchając w różnych sektorach i na różną skalę. Teraz to Wy będziecie mogli pokierować swoimi armadami i przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę.

Pracując na zwycięstwo swojej frakcji w drużynach, gracze będą podbijali kolejne planety, walczyli o dominację, ustanawiali nowe bazy i przemieszczali po mapie. Drużyny będą spotykały się w bitwach o kontrolę nad kolejnymi światami, rozstrzygając, kto zdobędzie kontrolę nad danym terenem na mapie taktycznej. Dodatkowo nowe zasady kampanii sprawiają, że każda batalia ma swoje konsekwencje – doświadczenie pilotów będzie rosnąć, a raz pokiereszowane statki będą osłabione w kolejnych bitwach, dopóki gracz nie zdecyduje się ich naprawić.

Konflikt koreliański oferuje jednak jeszcze więcej – nowe karty celów, eskadr i zmiany w rozgrywce do użytku zarówno podczas kampanii, jak i w każdej normalnej grze. Dwanaście nowych celów to kolejne, ciekawe wyzwania i drogi do zwycięstwa, a szesnaście kart eskadr znacznie poszerza możliwości wykorzystania statków z zestawu podstawowego, Eskadry myśliwców Rebelii i Eskadry myśliwców Imperium, pozwalając na włączenie do gry najlepszych i najbardziej znanych pilotów Galaktycznej Wojny Domowej.

Sektor koreliański czeka na Twoją flotę


Poznaj nowy sposób na toczenie wojny – Konflikt koreliański otwiera cały wachlarz możliwości, które zdolni admirałowie na pewno dobrze wykorzystają. Poruszaj się po mapie taktycznej, zajmuj kolejne planety, ustanawiaj nowe bazy, dbaj o swoją flotę i wygraj tę wojnę!

Konflikt koreliański trafi do sklepów w IV kwartale 2016.

X-wingowe wiadomości

FFG i Galakta
5

Czas na kolejną porcję newsów do Fantasy Flight Games i Galakty. X-wingowi gracze zbierający frakcję Szumowin powinni być zadowoleni z nowej, IX już z kolei fali rozszerzeń, bowiem 2 z 4 statków w niej zawartych reprezentują męty galaktyki.


IX fala rozszerzeń



ARC-170


To chyba największe zaskoczenie tej fali, chociaż pojawiał się od dłuższego czasu w przeciekach. FFG skrzętnie unika w całym artykule słowa Prequele, chociaż wszyscy wiemy skąd pochodzi ten poprzednik X-winga.

ARC-170 to dość ociężała, ale wytrzymała jednostka, dobrze radząca sobie przy małych prędkościach, ale coraz mniej żywo reagująca na manewry pilota wraz z przyspieszaniem. W grze przełoży się to na 6 pkt kadłuba, 3 pkt osłon, sześciu zielonych manewrach na prędkościach 1 i 2, oraz czterech z siedmiu czerwonych w przypadku jej wyższych wartości.

Pomimo tego, że bazowa wartość ataku tego myśliwca to tylko 2, to posiada on dodatkowe, tylne pole rażenia, oraz Alliance Overhaul, kartę rozszerzenia (jedną z 9 dołączonych) która z pewnością będzie używana z ARC-170 w każdej kombinacji. Sam myśliwiec można wyposażyć także w unikalny tandem – zarówno załoganta jak i droida astromechanicznego. Czytelnicy nowych komiksów Marvela(czy też Wookieepedii) rozpoznają też jednego z 4 imiennych pilotów – Sharę Bey.

Special Forces TIE


Myśliwiec na który wielu czekało po premierze Przebudzenia Mocy i zestawu podstawowego z nim powiązanym. Chociaż wygląda niemal identycznie jak taśmowy TIE/fo, ten myśliwiec to tak naprawdę zupełnie nowa jednostka, która w zamian za 1 punkt zwrotności, posiada 2 dodatkowe punkty osłon i zupełnie inny wskaźnik manewrów.

Zagłębiając się dalej w temat – chociaż obydwa myśliwce posiadają po 2 punkty ataku, Special Forces TIE może zostać wyposażony w rakiety. Co jednak ważniejsze, w zestawie znajdziemy kartę Special Ops Training kosztującą 0 punktów, która pozwala na dorzucenie 1 kości do podstawowego ataku, albo wykonanie dodatkowego ataku z pola pomocniczego.

Sam zestaw zawiera 4 pilotów, w tym 2 unikatowych, pięć kart rozszerzeń i wszystkie inne potrzebne do gry elementy. Co ciekawe, jako że Special Forces TIE można wyposażyć jednocześnie w rozszerzenia systems jak i tech upgrades, znajdziemy jedne i drugie.

Protectorate Starfighter


Znany także jako Fang fighter, ten myśliwiec znany z serialu Rebelianci i komiksu Kanan to jednostka budowana na zamówienie, z unikalnym systemem żyroskopowego montowania skrzydeł i ukrytą wyrzutnią torped.

Ten mandaloriański myśliwiec jest jedną z potężniejszych jednostek Szumowin, chociaż złudnie jedną z prostszych. Posiada zdrową kombinację 3 punków ataku, zwinności i 4 pancerza, a ponadto dostęp do akcji skupienia, namierzenia, beczki i boosta.

Chociaż jego wskaźnik manewrów, dostępne akcje w połączeniu z brakiem osłon sugerują, że może on zachowywać się podobnie do A-winga, czy TIE Interceptora, to dołączeni do niego piloci (tacy jak Fenn Rau) faworyzują zuchwałe, agresywne zagrania. Odpowiednio, spośród 6 kart pilotów i 2 rozszerzeń, cztery odnoszą się się do zasięgu 1, a 3 z nich nagradzają wlatywanie wprost pod działa przeciwnika.

Shadow Caster


Kolejny statek z serialu Rebeliaci, Shadow Caster był jednostką należącą do Ketsu Onyo, ambitnej byłej towarzyszki Sabine Wren. To zwrotny, dobrze uzbrojony patrolowiec, stawiający na prędkość kosztem mocy osłon. Wyróżnia go przede wszystkim obrotowe działo, którego kierunkiem można sterować z kokpitu; ponadto Shadow Caster posiada też generator promienia ściągającego.

Zestaw zawiera statek na dużej podstawce, 4 karty pilotów i 12 kart rozszerzeń, a w dodatku wszystkie inne potrzebne elementy. Co ważne, Shadow Caster wprowadza nowe zasady i możliwości do rozgrywki. Zamiast standardowej 360-stopniowej wieżyczki, ten patrolowiec typu Lancer posiada ruchome pole ostrzału, symbolizowane żetonem przytwierdzonym do podstawki statku. Gracz może je przestawić akcją rotate arc na dowolny inny kwadrant.

Dzięki temu ten statek zyskuje część elementów przewagi klasycznej wieżyczki, a zarazem zyskuje swój unikatowy szlif. Jak można się spodziewać, wszyscy troje unikalni piloci dołączeni do zestawu aktywnie wykorzystują ten mechanizm.

Ponadto dołączone karty rozszerzeń pozwolą zaśmiecić pole bitwy żetonem odpadków, skorzystać z umiejętności pilotów własnych IG-2000 na polu bitwy, czy też nałożyć długotrwałe efekty promienia ściągającego na wrogie jednostki.

Weterani Imperium - długo oczekiwana ogólnoświatowa premiera


Najbardziej niesławni z imperialnych pilotów prują nieba w budzących grozę maszynach. Bombowce Eskadry Gamma o charakterystycznych białych pasach są wyjątkowo zwinne, dzięki czemu z łatwością unikają ostrzału okrętów, zaś szkarłatne defendery TIE Eskadry Glewii zasypują swoje cele gradem ognia z zabójczo skutecznych działek.
Niniejszy zestaw zawiera wszystkie elementy niezbędne, aby dodać do gry 1 myśliwiec TIE defender oraz 1 bombowiec TIE.

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: 1 instrukcja, 24 karty, 26 żetonów, 2 wskaźniki manewrów, 2 pomalowane statki z podstawkami i kolumnami.

FAQ i inne


Na stronie FFG można też znaleźć nowe FAQ, dostępne tutaj.

Pozostając w temacie, pojawiło się także oficjalne FAQ do Star Wars Rebelii, dostępne tutaj.

Na koniec kalendarz najnowszych zapowiedzi od polskiego wydawcy:

Star Wars Armada:
Fala III – sierpień/wrzesień 2016 (premiera równoczesna ze światową)
Fala IV – II połowa 2016 (premiera równoczesna ze światową)

Star Wars Rebelia:
lipiec/sierpień 2016

Star Wars Imperium Atakuje:
Powrót na Hoth – sierpień/wrzesień 2016
Powrót na Hoth, zestawy dodatkowe – sierpień/wrzesień 2016

Imperium Atakuje - zestawy dodatkowe Bespińskiego Gambitu

FFG i Galakta
1

Zbliża się data wydania Powrotu na Hoth w Polsce (sierpień/wrzesień 2016), a znamy już dodatki jakie będą towarzyszyć zestawowi Bespin Gambit (oryginalnie miał zostać wydany w II połowie tego roku, na razie brak potwierdzenia tej informacji). Jak zawszę, każdy rozbuduje zarówno rozgrywki Imperium Atakuje oparte na kampanii, jak i klasycznej rywalizacji.

Lando Calrissian – zestaw sojusznika


Jako Baron Administrator Miasta w Chmurach, Lando Calrissian ma dostęp do wielu zasobów i kontaktów. Chociaż w ostatnimi czasy zdobył poważanie na galaktycznej arenie, to w sercu pozostał przemytnikiem, szulerem i wyrzutkiem, co teraz wykorzystuje aby wesprzeć Sojusz Rebeliantów i ich agentów próbujących nie dać się złapać Imperialnemu Biuru Bezpieczeństwa.

Kampanie Imperium Atakuje z pewnością zyskają na posiadaniu tak charyzmatycznego przemytnika jak Lando Calrissian. W dodatku znajdziemy misję dodatkową, która przedstawia problem zagubionych zapasów i korupcji, które Lando stara się rozwikłać. Niezależnie od tego, czy bohaterowie postanowią go w tym wesprzeć czy nie, jego przedsiębiorcza natura i ochocze lekceważenie zasad z pewnością będą dla nich atutem.

W Konfrontacjach również można sporo zyskać na wsparciu Lando. Całkowicie nowa mapa symbolizuje Kryjówkę na Lothalu, gdzie gracze będą się zmagać między sobą w odzyskaniu artefaktów i ukrytej dostawie uzbrojenia. Będą oni także mogli skorzystać z nowej karty Dowodzenia Tough Luck, która pozwala usunąć kostkę przeciwnego gracza, którą właśnie przerzucił. Ta i inne karty z zestawu pozwolą wykorzystać niekonwencjonalną taktykę Lando Calrissiana aby szybko odwrócić szalę zwycięstwa na własną stronę.

ISB Infiltrators – zestaw przeciwnika


W całej galaktyce mało jest organizacji budzących większy strach niż Imperialne Biuro Bezpieczeństwo. Spokojna rodzina mieszkające tuż obok może sekretnie służyć IBB. Tak samo ten człowiek, którego codziennie mijasz idąc do pracy, albo ta gadatliwa kobieta przesiadujące całe dnie w kantynie. W atmosferze absolutnego braku zaufania i strachu, który można kroić nożem, niewielu śmie nawet wymawiać słowo „rebelia”. Teraz, dzięki temu zestawowi dodatkowemu, gracze będą mogli wspierać ten stan i karać wszystkich wykrytych podżegaczy.

Jeśli bohaterowie będą na tyle pechowi, żeby natrafić Infiltratorów IBB w trakcie misji, szybko przekonają się że są oni niebezpiecznymi przeciwnikami, którzy dzięki nowemu stanowi Hidden/Ukryta mogą redukować celność wroga i generować dodatkowe wzmocnienie. Ponadto, każdy z Infiltratorów może skorzystać z umiejętności Coordinated Raid, która umożliwia innej figurce z grupy przerwanie i wykonanie ataku.

Agent Blaise – zestaw przeciwnika


Agentami IBB przewodzi w Mieście w Chmurach Agent Blaise, metodyczny wojownik i doświadczony śledczy. Ten zestaw dodatkowy wprowadza widmo jego zagrożenia i imperialną precyzję do gry.

Niezależnie, czy przemierzasz chyłkiem korytarze Miasta w Chmurach, czy angażujesz się w niezliczonych misjach w całej galaktyce, Agent Blaise jest niebezpiecznym przeciwnikiem dla rebelianckich bohaterów. Ten zestaw zawiera też nową talię Agend, Imperial Intelligence. Pozwala ona wykorzystać zalety wywiadu i obserwacji – dla przykładu Under Surveilllance umożliwia wykorzystanie wrogich ataku przeciwko rebelianckim postaciom w najmniej spodziewanym momencie.

Gracze mogą także wykorzystać Agenta Blaise’a w swoich drużynach konfrontacyjnych, aby utrudniać używanie wsparcia rebeliantom. Dwie nowe dołączone misje pozwolą im też zwierzyć przerażające otchłanie kwatery głównej IBB, a nowe karty Dowodzenia oferują nowe niespodziewane możliwości dla oddziału uderzeniowego. Agent Blaise, dzięki swojemu doświadczeniu śledczego, pozwala także na usunięcie z ręki przeciwnika kart Dowodzenia.

Bossk – zestaw przeciwnika


Na sam koniec, warto wspomnieć o łowcy Bossku, zabójczym Trandoshaninie! Dzięki temu zestawowi dodatkowemu gracze będą mogli wykorzystać jego nieokiełznaną dzikość. Niezależnie od tego , czy Bossk będzie wspierał frakcję Najemników w Konfrontacji, czy też zapoluje na graczy w trakcie kampanii, gracze szybko przekonają się o jego niebezpiecznej naturze.

Podczas kampanii, zestaw oferuje nowe wyzwania jak i dodatkowe karty Agend. Wykorzystane, pozwolą szybko wytropić Rebeliantów, czy też szybko przeszmuglować broń przez toydariański gąszcz, wszystko dzięki szalonym atakom Bosska i jego umiejętnościach regeneracyjnych.

W zestawie znajdują się też dwie misje konfrontacyjne i zestaw nowych kart Dowodzenia. Przykładowa karta, Wild Attack, pozwala zadeklarować atak wzmocniony o czerwoną kość, co może dać odpowiednią przewagę, aby pokonać potężnego wroga.

Dodatkowo zapowiedziano także trzy zestawy, po jednym dla każdej frakcji, ikonicznych i zdecydowanie martwych postaci. Gracze Imperium Atakuje, powitajcie Obi-Wana Kenobiego, Wielkiego Inkwizytora i Greedo!

Obi-Wan Kenobi – zestaw sojusznika


Jeden z garstki Rycerzy Jedi, którzy przeżyli pogrom Zakonu pod koniec Wojen Klonów, Obi-Wan Kenobi ukrywał się na Tatooine przez prawie osiemnaście lat. W tym czasie chronił Luke’a Skywalkera przed sługami Imperium – ale teraz syn Anakina opuścił Tatooine, żeby kształtować losy galaktyki. Teraz dzięki temu zestawowi Obi-Wan może wyjść z cienia, żeby wesprzeć Sojusz Rebeliantów.

Obi-Wan to potężny rycerze Jedi, a jego umiejętności Mocą mogą mieć ogromny wpływ na przebieg kampanii. Nie tylko potrafi on wpłynąć na wrogie umysły, ale dodatkowo jego zostać zawiera nową kartę przedmiotu: Ancient Lightsaber. Chociaż ta broń przeznaczona na bardziej cywilizowane czasy może obrócić losy bitwy na stronę Rebeliantów, gracze będą potrzebować czegoś więcej niż siłowego rozwiązania, aby unikną imperialnego patrolu w dołączonej misji przeznaczonej dla kampanii.

W Konfrontacji gracze zyskają dwie nowe misje osadzone w Barze Anchorhead, oraz nowe karty Dowodzenia wspierające użytkowników Mocy.

The Grand Inquisitor – zestaw przeciwnika


Pojawiający się po raz pierwszy w serial animowanym Rebelianci, Wielki Inkwizytor jest jednym z najstraszniejszych złoczyńców galaktyki. Pau’ański Rycerz Jedi, który przeszedł na Ciemną Stronę po upadku Zakonu, służy on teraz Imperatorowi w usuwaniu wszelkich śladów istnienia Jedi.

Bez względu na to, czy zamierzacie grać Wielkim Inkwizytorem w kampanii, czy też Konfrontacji, jego umiejętności mocy i znajomość technik walki mieczem świetlnym czynią go niebezpiecznym przeciwnikiem. Posiada on piętnaście punktów żywotności i pięć szybkości, oraz w razie potrzeby, może wykonać atak dystansowy rzucając swoim mieczem. Posiada on też umiejętność Deadly, która może anulować za wzmocnienie wynik uniku na kości przeciwnika.

Jak widać, Wielki Inkwizytor jest niezwykle potężną postacią, którą będzie można spotkać w dołączonej misji do kampanii, oraz dwóch nowych przeznaczonych dla trybu Konfrontacji. Dadzą one okazję zapędzić rebeliantów w ślepy zaułek na Ithorze, albo skorzystać z niszczycielskiego potencjału stacji na Kashyyyk. W zestawie znajdziemy też trzy karty Agend, nowy przedmiot i kolejne trzy karty Dowodzenia.

Greedo – zestaw przeciwnika


Działając jako łowca nagród na Zewnętrznych Rubieżach, Greedo musi wykorzystywać swoją bystrość i umiejętności do pełni możliwości. Chociaż nie jest znany z szybkiej ręki, nie liczy dużo za swoje usługi, a co najlepsze – łatwo go zastąpić. Jeśli potrzebujesz łowcy nagród, który poprowadzi najemników w rozpaczliwej próbie ataku, zestaw Greedo będzie jak znalazł.

Kosztujący jedynie cztery punkty, Greedo może być właśnie tą figurką, która uzupełni twój oddział. Utrata jego postaci nie powinna stanowić większego problemu, a jednocześnie, póki rebeliancki gracz nie skupi na nim swoich ataków, zada on dość znaczące obrażenia. Dwie nowe misji do Konfrontacji zawarte w tym zestawie sprowadzą graczy do ufortyfikowanego hangaru, dając szanse na użycie karty In the Shadows (do końca rundy wrogie figurki nie widzą twoich jeśli dzielą je co najmniej 4 pola) aby przeprowadzić niezauważenie swoje siły.

Zestaw Greedo wprowadza też nową kartę przedmiotu, trzy karty Agend, z czego jedna z nich to misja.

Archiwum wiadomości dla działu "Bitewniaki"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.