Forum

Battlefront II Dice

Re: Battlefront II Dice

Czy ktoś może mi jedna kwestię rozjaśnić?

W roku 2004 LucasArts wydał grę studia "Pandemic Studios" pod tytułem "Star Wars: Battlefront".
Jej kontynuacją była gra "Star Wars: Battlefront II" wydana bodaj w 2005 roku.

W 2015 roku wyszedł "Star Wars: Battlefront" od DICE... Teraz zapowiadają "Star Wars: Battlefront II"...

I teraz "mój problem": Kogoś powaliło żeby dublować tytuły gier wydanych w odstępie 10 lat? Nie dąło rady zrobić po prostu kontynuacji? Battlefront III i teraz Battlefront IV wyglądały by gorzej? Sprzedawały się słabiej gdyby miały właśnie takie nazwy? Wątpię...

Odbieram to jako próbę wymazania poprzednich gier serii z historii gier SW... Wg mnie to głupie...


Re: Battlefront II Dice

To nie jest takie głupie jak mogło by się wydawać...
Gdyby Battlefront od DICE nosił oznaczenie III, część osób która nie grała w Battlefronta od Pandemic Studios w 2005 (np. z racji wieku) mogłaby zainteresować się "poprzedniczkami" a w związku z tym dostrzec braki w produkcji DICE. A tak, część wogóle nie trafi na "starego" Battlefronta, a reszcie wmówi się że to przecież nie III, a "reboot" serii i dlatego jest inaczej (w mojej ocenie gorzej).

Re: Battlefront II Dice

Nie, to nie próba wymazania poprzednich gier SW. Taka jest po prostu polityka EA. Spójrz na ich inne ostatnie tytuły - Need for Speed, Medal of Honor. Również w początkowych założeniach Mirror`s Edge Catalyst miało nazywać się po prostu Mirror`s Edge. Czemu tak jest, nie mam pojęcia. Co do nadchodzącego Battlefronta, nie jest on jeszcze zatytułowany, tak więc "Star Wars: Battlefront II" jest jedynie nazwą umowną, nie oficjalną.

Re: Battlefront II Dice

Rzecz w tym, że w ten sposób określa się grupę docelową.
W przypadku elektronicznej rozrywki 10 lat to pokolenie. Spora część osób, które grały w poprzednie części już sobie odpuściła ten sposób spędzania czasu lub aż tak się w niego nie angażuje jak wtedy gdy miała 14-15 lat. Dlatego nowe gry nie są kierowane do nich, a może raczej nie TYLKO do nich, bo Ci, którym zależy i tak trafią na tytuł.

A teraz patrząc z perspektywy młodszej generacji, łatwiej sięgnąć po tytuł SW:Battlefront niż po SW:Battlefront III czy IV. Nie trzeba się zastanawiać nad tym czy gra ma związek z poprzedniczkami, nie ma się poczucia wpadnięcia w środek nurtu bez zrozumienia kontekstu.
To prosty zabieg, który stosują twórcy wszystkich tasiemców -Assassin`s Creed, Battlefield itd itp.
Żeby nie szukać daleko -zobacz w ilu miejscach przy promocji SW:TFA znajdziesz informację "Epizod VII"?

TFA w nowej odsłonie serii

Zanim pojawią się tu komentarze dotyczące zawartości nowej gry, chciałbym zaznaczyć, że brak elementów z Epizodu VII lub VIII, przynajmniej w podstawowej wersji gry - nie będzie niczym złym ani uwłaczającym. Oczywiście to moje subiektywne zdanie, ale mam na nie argumenty.

Otóż nowa trylogia to nowe wyzwania, nowa jakość, nowe produkcje. Pierwsze gry, pomijając Infinities, z nowych części Sagi powinny wnosić nowe rozwiązania, ulepszenia. Póki co, to niewiele mamy danych o gamie pojazdów Najwyższego Porządku/Ruchu Oporu. Nie czytałem ilustrowanego albumu o TFA, ale chyba przyznacie mi rację. A zamiana paru tekstur, animacji i dialogów - to zadanie moderów, nie producentów gier.

Pierwsza gra z realiów Epizodu VII, która została zapowiedziana, to Lego Star Wars. Jak widać na trailerach, będzie to swego rodzaju rewolucja. Już teraz gracze przychylnie patrzą w jej kierunku. Dlatego też uważam, że aspekty nowej trylogii spokojnie mogą się ukazać w trzeciej odsłonie serii, pomijając pomniejsze urozmaicenia i DLC.

Jednak jeśli twórcy zechcą nas obdarzyć czymś z TFA, to jestem niemal pewien, że nie będą to zwykłe jednostki, broń i pojazdy - bo na to jest za wcześnie.

Battlefront II: Clone Wars

Re: Battlefront II: Clone Wars

Zgadzam się z tą opinią, a zwłaszcza z ostatnim akapitem. Wiele bym dał, żeby tylko te pieprzone DLC zawierały nową zawartość, a nie wyciętą z podstawki. I żeby ta zawartość była (tzn. Oprócz 2 blasterów, 2 kart i 2 bohaterów i paru mapek coś jeszcze). Ja bym chciał, żeby w II dodali klasy i usunęli system kart (albo zmienili).

Star Wars Battlfront 2 w 2017

W tym roku może nie doczekamy się żadnej nowej gry spod znaku Star Wars od Electronic Arts, ale od przyszłego będziemy nimi regularnie karmieni.

EA: nowa gra Star Wars co roku; Battlefront 2 w 2017? - obrazek 1
Na ostatnim spotkaniu z inwestorami Blake Jorgensen, dyrektor finansowy Electronic Arts, zasugerował, że do premiery Star Wars: Battlefront 2 dojdzie w 2017 roku. DICE ma popracować nad rozmiarem i ogólną jakością światów, w których toczyć się będzie akcja gry. Studio ma też do dyspozycji więcej materiału - może tworzyć nie tylko na kanwie oryginalnej i drugiej trylogii Gwiezdnych wojen, ale też nawiązać do Przebudzenia Mocy.

EA nie chce też poprzestawać na samym nowym Battlefroncie. Wiadomo, że w przygotowaniu są też inne tytuły rozgrywające się w uniwersum autorstwa George`a Lucasa: nad jednym pracuje Visceral Games, a nad kolejnym twórcy Titanfalla z Respawn Entertainment. Jorgensen zapewnia, że w ciągu trzech-czterech najbliższych lat co roku można spodziewać się premiery nowej gry spod znaku Star Wars.

Co o tym myslicie ?

Gry SW

Ja myślę, że Battlefront 2 nie będzie miał żadnego sensu, przynajmniej w 2017 roku. Może za kilka lat (dwa, może trzy). Tak naprawdę ledwo co wyszła jedynka, a oni chcą już dwójkę robić. To jest bezsens. Postacie, lokacje oraz pojazdy z TFA i RO mogą dorzucić w update`ach tej części. Tak poza tym, to strasznie dawno nie grałem w Battlefronta. Z prostej przyczyny - stało się to, czego się obawiałem - najnormalniej w świecie mi się znudził. Gdyby ta gra miała fabułę... Tak BTW, to kilka miesięcy temu na TT pisał o tym John Boyega. Jeżeli mają robić dwójkę, to wyłącznie z fabułą.

Osobiście wolałbym natomiast, by w 2017 roku wyszła wreszcie jakaś gra pokroju TFUów. Brakuje mi takich gier, z taką ciekawą historią. Moim marzeniem jest gra tego typu w czasach Starej Republiki, kręcąca się wokół tematyki przedstawionej w dodatkach do TORa. Niech Moc będzie z Wami.

,,,

Nowa gra co roku, brzmi dobrze. Najbardziej liczę na Respawn Entertainment, Titanfally są podobno świetnymi grami. Visceral Games może zrobić, albo coś bardzo dobrego (jak Dead Space), albo średniego (jak Battlefield Hardline). Co do Battlefronta, mam nadzieję, że DICE wyciągnie wnioski ( http://swbstats.com/ ) i zrobi porządną kontynuację, a nie kolejne coś.

Z drugiej strony są to twórcy głównie strzelanin, a (moim zdaniem) Star Wars najbardziej potrzebuje RPGów i innych gier, które rozbudowują kanon. Osobiście chciałbym remaka Kotorów i skanonizowania ich.

...

Ok, mamy wyciek. Co prawda z niego wiele się nie wywnioskuje, ale widzimy, że będą wszystkie kanoniczne ery, oraz imperialna Kampania single-player. Cóż nie mogę się doczekać reszty materiałów promocyjnych.

PS: Proponuję zmianę tematu na "Star Wars Battlefront II: 2017", aby była spójność względem poprzedniego tematu dotyczącego BF 2015.

Iden Versio

Tak się ma nazywać postać, którą będziemy grać.


In Battlefront II, out November 17, there will be a single player campaign. It’ll give you the ability to play as Iden Versio, played by Janina Gavankar, a special forces Imperial soldier who vows revenge on the Rebel Alliance after seeing Death Star II get blown up from the surface of Endor. The character wholly believes in the Empire and, for players, it’ll be a focus they are not used to: the eradication of the Rebellion.

Ceny

Na empiku pojawiły się zapowiedzi wydań gry Battlefront II, wraz z cenami:
PS4 - 299,99 PLN
PC - 299,99 PLN
XBOX ONE - 299,99 PLN

Re: Ceny

299,99 zł za nową grę na PCta - wow, co za czasy. Dobrze, że nie mam już czasu na granie

Jak dojdą do tego DLCki, to może się okazać, że ktoś kupując wszystko w dniu premiery wywali pół tysiaka

Re: Ceny

Ale na PC to jakaś wersja Deluxe? Damn.

Re: Ceny

tyle co podstawka do dobrej planszówki, a tu przynajmniej można grac samemu

Piękne xD

BF1 kupiłem w ostatnie święta BN za 33 zł. Tutaj pewnie też trzeba będzie poczekać z rok.

Re: Ceny

Pewnie cena za pre-order, dzięki któremu dostaniesz dodatkową broń i skina do myśliwca . Podejrzewam, że z miesiąc po premierze, gra na G2A będzie po 150-200 zł.

PS: Proponuję zmianę tematu na "Star Wars: Battlefront II 2017", aby była spójność względem poprzedniego tematu dotyczącego BF 2015.

Re: Ceny

SARCASM_MODE_ON

Dobrze że z cenami gier wzrastają też nasze zarobki.

Re: Ceny

xD

Przypomniała mi się dawna dyskusja na kantynie na temat gier. Narzekałem, że robią się co raz droższe, a ktoś (chyba Budziol) na to, że przecież zarobki poszły w górę, więc wychodzi na to samo.

Re: Ceny

Z tego co wiem, to po prostu na terenie UE gry nie mogą mieć blokad regionalnych - dlatego niestety u nas będą niedostosowane do płac, jak jest np. w Rosji, czy Brazylii.

Re: Ceny

A propos cen, to teraz znalazłam inne:

https://www.google.pl/search?q=star+wars+battlefront+2&client=firefox-b&source=univ&tbm=shop&tbo=u&sa=X&ved=0ahUKEwiDrI7Fkd7TAhWGFywKHeFRBpQQsxgIKA&biw=1920&bih=971

https://store.playstation.com/#!/pl-pl/gry/star-wars-battlefront-ii-edycja-specjalna/cid=EP0006-CUSA05749_00-DLXPREORDER00000?emcid=ps-we-5-89521

PC - 210 zł.
PS4/XBO - 260 zł
Edycja Super Wypasiona Deluxe na PS4 - 350 zł O_o. W jej skład wchodzą:

- Pakiet ulepszeń elitarnego oficera:
Blurrg-1120 (to blaster jest) + ulepszona modyfikacja chwytu
Epicka zdolność „Dowodzenie w boju”
- Pakiet ulepszeń elitarnego ciężkiego żołnierza:
FWMB-10 „Megablaster” + modyfikacja chłodząca lufę
Epicka zdolność „Pole osobiste”
- Pakiet ulepszeń elitarnego żołnierza zaczepnego:
CR-2 + modyfikacja spustu
Epicka zdolność „Granaty”
- Pakiet ulepszeń elitarnego specjalisty:
A280-CFE + modyfikacja lunety
Epicka zdolność „Mina laserowa”

- Pakiet STAR WARS™ Battlefront™ II: OSTATNI JEDI™ – Bohaterowie, z dostępnymi na wyłączność** kostiumami Rey i Kylo Rena oraz epickimi modyfikatorami zdolności inspirowanymi nadchodzącym filmem.

- Motyw STAR WARS™ Battlefront™ II.

Innymi słowy, ponad stówa drożej za skórki i blastery. EA się nie zmienia.

kupię

dla samej kampanii chociażby - za scenariusz odpowiada autor historii do Spec Ops: the Line a ceny z empiku to jak zawsze z kapelusza, pierwszy BF używany, już pół roku po premierze kosztował 50 zł. na ps4

...

https://www.cdaction.pl/news-49455/star-wars-battlefront-ii--garsc-nowych-informacji-wideo.html

Jak miło, nareszcie pojawią się klasy i system przeładowania (choć ma być czymś pomiędzy klasycznym systemem, a tym z SW:BF1). Oby pojazdy były normalnie poustawiany przy bazie, a nie z durnych żetonów.

Przecieki

Re: Przecieki

Sam klon wygląda bardzo fajnie, podoba mi się.

PS: Może administracja scali 2 tematy o SW:BF II w jeden?

Re: Przecieki

Niby po co? Z GoH też są dwa i jakoś nikt nie narzeka.

Re: Przecieki

Uważam, że byłoby ładniej.

Re: Przecieki

Modzi mają coś zrobić? Oj, chyba i za 100 lat się nie doczekasz.

Re: Przecieki

Wysil się to ich przekonasz, żeby coś zrobili.

Re: Przecieki

Re: Przecieki

A nie widać...

Re: Przecieki

Odrzutowca Wonder Woman też, a istnieje.

SWBF2 - PIERWSZY GAMEPLAY 2017

Witam, chciałbym gorąco zaprosić wszystkich fanów gry Star Wars Battlefront na STREAM z najnowszej odsłony tej serii czyli SWBF2!!! 10 czerwca (sobota) o godzinie 21:30 na YouTube kanale maRso, link:
https://www.youtube.com/channel/UCtc2BaIhBqAHfMjfkb08A3A/featured

Komentować będzie oczywiście maRso i paru innych fanów tej serii.

Subskrybujcie ten kanał (skupia się on na całej serii SWBF2) i mam nadzieję, że 10 czerwca będziecie z nami oglądać pierwszy Gameplay SWBF2 2017

!!!!!!!!

ALE DLACZEGO KRZYCZYSZ?

Theed

Theed.
https://i.redd.it/d3voq2t96a2z.jpg

Niech gameplay/fabuła choc w polowie dorowna oprawie wizualnej, a bedzie dobrze.

Re: SWBF2 - PIERWSZY GAMEPLAY 2017

Kto to jest maRso?

Re: SWBF2 - PIERWSZY GAMEPLAY 2017

Osoba która komentuje na twojej rurze gameplay do nowego Battlefronta.

Nie ma za co.

Re: SWBF2 - PIERWSZY GAMEPLAY 2017

Druga część w sensie znanym z HS? ~

Re: SWBF2 - PIERWSZY GAMEPLAY 2017

maRso to nowy początkujący YouTuber i specjalizuje się właśnie w grach sagi Star Warsach. Pozdrawiam

Re: SWBF2 - PIERWSZY GAMEPLAY 2017

Zawsze chciałem być youtuberem jak dorosnę!

Re: SWBF2 - PIERWSZY GAMEPLAY 2017

Ja tam wolałem być owocem Jogobelli.
Ale gdzieś błąd popełniłem...

Re: SWBF2 - PIERWSZY GAMEPLAY 2017

Dzięki, mam jasność. Pozdrawiam

Re: SWBF2 - PIERWSZY GAMEPLAY 2017

Ciszej, ludzie śpią.

Haha

Ale reklama Marso...
Myślę, że raczej ludzie wolą słuchać deweloperów mówiących o grze podczas gameplayu, a nie Marso który będzie mówił jak to się źle gra w obecnego i narzekał na noobów.

Nie

Nigdy nie oglądam streamów z prezentacji gier, dlatego że prowadzący często się podniecają drą mordy, komentują i nie można się zbytnio skupić, dlatego będę oglądał stream na oficjalnej

Re: Nie

Bardzo dobra postawa!

Re: SWBF2 - PIERWSZY GAMEPLAY 2017

Ale po co się tak drzesz?

Re: SWBF2 - PIERWSZY GAMEPLAY 2017

Kto ci sie drze kretynie

Re: SWBF2 - PIERWSZY GAMEPLAY 2017

"Gratuluję" wysokiego poziomu kultury osobistej.

Re: SWBF2 - PIERWSZY GAMEPLAY 2017

Właśnie to jest poziom osób, które by ten stream komentowały.

.

Shameless advert is shameless

multi

Potwierdzono beta testy multi na jesieni - oczywiście trzeba złożyć preorder, by brać udział.

https://www.youtube.com/watch?v=89lcqLKptsM

I obrazek Yoda vs. Maul. W tle są klony w zbroi fazy II.

https://abload.de/img/ssdwsxom_90l1kgk8ux_sjfujh.jpg

Re: multi

Jest to coś, czego nie pojmuję i pewnie nie pojmę. Płacić kasę za bycie betatesterem w testach, które niczemu nie służą, bo i tak bugów jest wiadro w momencie premiery. ~

gamplay

Oglądajcie, EA siedzi tylko i usuwa

https://www.youtube.com/watch?v=EC-5FdMl0gQ

Re: gamplay

10:18

Nareszcie coś, na co czekałem od seansu "Przebudzenia Mocy"

taki tam wyciek

Wyciekł fragment rozgrywki https://www.youtube.com/watch?v=sXrqRGR6N8A

Re: taki tam wyciek

Takie nijakie na 1 rzut oka :/

Czekam na więcej mimo, że i tak kupię

Stream

IGN streamuje: https://www.twitch.tv/ign

...

Dobra powiem, że mi póki co się podoba, ale wiadomo to jest ustawione tak, aby wypaść jak najlepiej zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Na razie jedyne co mnie bardziej martwi to przeładowywanie, mówili że system się zmieni, a jest jak w pierwszej części :/. Do tego chciałbym bitwy powiedzmy fabularnie zgodne, tzn. bez Rey przemykającej między żołnierzami WAR.

PS: Klony są świetne, brakowało mi ich i w ogóle całego okresu TCW, może teraz ruszy coś więcej w tej materii. Spoko by było, gdyby w kampanii fabularnej wspomnieli o tym konflikcie i dali jakąś wstawkę np. 15 minutowy odcinek z bitwą o Christophsis.

Re: ...

Mi się podobały te gameplaye (tj. oficjalny i ten co był jakiś czas temu dostępny do obejrzenia w tym newsie: https://www.cdaction.pl/news-50114/star-wars-battlefront-ii-wycieklo-12-minut-rozgrywki-z-rey-idarthem-maulem-wideo.html ).

Jest dynamizm, klony, piękna grafika, mechanika wyglądająca na intuicyjną. Wiadomo, że na tych filmikach starano się pokazać grę z jak najlepszej strony, ale jeśli oceniać tylko te filmiki to wygląda to wszystko bardzo ładnie.

Re: ...

- 15 minutowy odcinek z bitwą o Christophsis

Tak, przerwą fabularny ciąg dla 15 minutowego flashbacka, na pewno

Re: ...

A dlaczego nie? I tak fabuła ma być rozciągnięta między epizodem VI, a VII, więc to nie będzie jeden ciąg, może być nawet tak, że co misja to inna dekada ;p.

Re: ...

Ja bym też chciała, by powprowadzali nowe, niefilmowe planety (jak Sullusta z jedynki). Np. wprowadzają Ahsokę w sezonie razem z Shili, Kita Fisto z Glee Anselm, Grievousa z Kalee itd. Wiem, wiem, marzenia, ale marzyć można .

Battlefront 2 PC Pre-Order

Mam pytanie czy można kupić gdzieś indziej Battlefronta II elite trooper edition oprócz origin? Bo chciałbym kupić wersję pudełkową.

Re: Battlefront 2 PC Pre-Order

Oczywiście, empik, Media expert

...

Cóż więc już wiemy jak będzie wyglądać "karciana" część rozwoju: https://www.cdaction.pl/news-50446/star-wars-battlefront-2-witajcie-w-piekle-skrzynek-z-lootem-wideo.html

Mi osobiście to nie przeszkadza, byleby karty były różnorodne na tyle, żeby chciało się je zdobyć, a jednak na tyle mało zmieniały w rozgrywce, żeby nie zakłócić balansu. No jeszcze fajnie by było gdyby same bronie się zdobywało w sposób tradycyjny, jak w np. BF4 tzn. grając np. CKMami odblokowujemy kolejne z tej kategorii. Podejrzewać można, że ze skrzyneczek będzie można zdobyć przedmioty kosmetyczne. No, jest to też odpowiedź na pytanie "Skoro DLC będą darmowe to jak gra będzie się utrzymywać?".

Re: ...

Po prostu wzięli mechanizm z ich FIFY, Blizzardowego Hearthstone`a czy Overwatcha i masy innych gier, które wykorzystują mechanizm paczek. Różne są opinie na ten temat, ale raczej się to sprawdza i przyciąga graczy do tego, żeby się na dłuzej zaangażować w grę i mieć poczucie rozwoju.

Jak dla mnie spory krok do przodu w porównaniu do BF1.

Re: ...

Ale Overwatcha to ty szanuj. Tam w skrzynkach jest tylko kosmetyka. Nie ma NICZEGO co wpływa na mechanikę gry. Jak dla mnie to duża różnica, czy koleś któremu nie żal kasy ma wszystkie skórki rok wcześniej niż ja, czy też ma wszystkie bronie dużo wcześniej.

Re: ...

No ale dopiero zobaczymy jaka różnica będzie w użytkowaniu jakiejś legendarnej karty i zwykłej. Możliwe, że różnice będą niezbyt duże - takie żeby czuć, że jest trochę lepiej, ale nie takie, żeby ktoś ze zwykłą kartą wyrywał sobie włosy z głowy. Nie wiem jakie będą mieli podejście w DICE, ale np. legendy w Hearthstone wcale nie są jakieś wiele lepsze od kart, które stosunkowo łatwo zdobyć.

A Overwatcha to ja szanuję

Re: ...

Ale nadal SĄ lepsze. A to już jest coś czego nie lubię. Mogę zapłacić za grę, za miesięczną subskrypcję, ale jeśli mogę mieć przewagę nad innymi graczami jeśli jestem skłonny wydać odpowiednio dużo, to jest to dla mnie spory minus gry. Zwłaszcza, że należę do ludzi, którzy czasu na granie mają raczej mniej niż więcej, i opcja "nadgonienia" za pieniądze jest dla mnie bardzo kusząca i muszę mocno nadwyrężać moją samokontrolę, żeby nie przewalić kasy.

Re: ...

Z filmków wynika, że to będą różnice typu większy zasięg rzutu mieczem. Pytanie jakie będą różmice przy kartach zwykłych i legendarnych, bo może się okazać że my mam 110% domyślnego życia a przeciwnik 250.

Film o Iden

Na D23 pokazali filmik o Iden. Jakiś wielkich rewelacji nie ma, ale jest trochę o niej i jej ekipie.

https://www.youtube.com/watch?v=pryBP4K-_34

Fondor

W najnowszym updacie do bety pojawił się Fondor i jego stocznie .

https://www.youtube.com/watch?v=w4R0FQQVwEw

Wyciekł trailer starć kosmicznych.

https://www.cdaction.pl/news-50891/star-wars-battlefront-ii-wyciekl-zwiastun-ze-starciami-statkow-kosmicznych-wideo.html

Wyciekł trailer starć kosmicznych, który mieliśmy zobaczyć dopiero na Gamescomie. Mi osobiście wiele on nie mówi (prócz tego, że będzie można latać Yodą ) i czekam na gameplay, który miejmy nadzieję niedługo się ukaże.

Re: Wyciekł trailer starć kosmicznych.

Mamy (już oficjalnie) pełną wersję:

https://www.youtube.com/watch?v=nWHQ77BZDZg

Cóż nadal nic nie widać, prócz większej ilości bohaterów. Czekam na gameplay i mam nadzieję, że będzie tryb abordażu czy czegoś podobnego.

PS: Czy mi się wydaje, czy Maul mówiący "cannot kill sith" jest nawiązaniem do słow Anakina z I epizodu "No one can kill a jedi"?

Re: Wyciekł trailer starć kosmicznych.

Niby nie pykam w strzelanki, ale wlecieć do takiego Resurgenta to z chęcią

Re: Wyciekł trailer starć kosmicznych.

Mamy również gameplaye prosto z Gamescomu. Wygląda to fajnie, ale podejrzewam, że będzie to niszowy tryb jeżeli nie dadzą abordażu czy czegoś. Ja pewnie zagram parę razy i tyle, bo latanie w grach to nie moja działka . Jeżeli będzie jakiś tryb mieszany jak w tym dodatku do Battlefronta I ze Scarif to już prędzej. Jeszcze jak dla mnie miło by było gdyby można było zostać kanonierem, tak jak to miało miejsce w oryginalnym Battlefroncie II.

Mapy

EA bawi się w tajemniczość, ludzie bawią się w odgadywanie . Mapy na start to prawdopodobnie:

Naboo
Kamino
Kashyyyk
Endor
Gwiazda śmierci II
Hoth
Mos Eisley
Yavin IV
Jakku
Takodana
Baza Starkiller


https://www.reddit.com/r/StarWarsBattlefront/comments/70wrax/strange_tweet_from_ea_star_wars_what_could_this/

A, no i chodzą słuchy, że podobno w wersji podstawowej będzie 6 bohaterów OT, 2 ST (Rey i Kylo) i 2 PT (Maul i Yoda). Grievous miał być (jego bardzo wczesny model odnaleziono w wersji alfa), ale podobno mają problem z wykończeniem go, bo jest bardzo skomplikowany. Z Obi-Wanem też rzekomo nie wiadomo, czy trafi do podstawki, więc ludzie przewidują, że drugi sezon to będzie Utapau z tymi dwoma. Ale to wszystko niepotwierdzone info, choć nie zdziwiłabym się, gdyby tak było, bo DICE chyba za ambitnie podeszło do tematu. Osobiście wolę, by zrobili dobrą robotę, a nie na odwal-się, więc mogę poczekać na DLC.

Re: Mapy

Cóż biorąc pod uwagę cenę DLC (a właściwie ich brak, bo to będą zwyczajne aktualizacje ) to też mogę poczekać. Może dodadzą Umbarę z Rexem, albo coś innego z TCW. Tak samo Rebelsi, niech nie pomijają seriali!

Re: Mapy

W końcu załogę Ghosta niemal każdy fan z radością ubije.

Re: Mapy

Powiedzmy, niektórych z załogi "Ghosta" z radością.

Beta testy???

Są jakieś informacje o beta testach na PS4?
Wiem że od takich pytań jest Google, ale może ktoś po prostu wie i podzieli się tą wiedzą

Re: Beta testy???

Sprawdź w google.

Re: Beta testy???

O ile wiem, to beta z preorderów fizycznych będzie tylko w paru krajach, w których sprzedawcy wysyłają do niej kod mejlem (ja mam taki, no i kod na skórki mi jeszcze nie działa w Originie). Ale chyba powinna być normalnie dla wszystkich 6. października, nie?

Re: Beta testy???

To jakby faktycznie była otwarta beta na początku października to mogę spróbować. Jak mi się spodoba i opinie na Bastionie będą lepsze niż przy jedynce to może skuszę się na grę za rok, zamiast za dwa lata

Dziękuję Shaak

Trailer.

https://www.cdaction.pl/news-51350/star-wars-battlefront-ii-zwiastun-podkreslajacy-bogactwo-zawartosci-wideo.html

Cóż gameplayu tam za bardzo nie ma, ale widzimy jakie będą mapki, bohaterowie itp. Swoją drogą chwalić się, że jest więcej pojazdów, map i właściwie wszystkiego niż w I... Naprawdę, ciężko aby nie było, jeśli chcą, żeby ta gra nie zdechła po pół roku... Oby tym razem się udało. Czekam na beta testy, które będą już niebawem.

Re: Trailer.

Powtarzam: bardzo liczę, że EA będzie jeszcze długo inwestować w tę grę.

Fajowo to wygląda, szkoda tylko, że na razie nie potwierdzają za bardzo leaków dotyczących bohaterów (Grievous, khe, khe). Ale podobno przez cały tydzień ma być mnóstwo info na temat gry.

Re: Trailer.

Ja się nie jaram*, nie śledzę na bieżąco i nie podpowiem czy gen. Zgrywus jest, ale gdzieś w sieci jest lista plików które są umieszczone w grze, w tym "file" postaci i pliki "głosowe" [przy czym, tych drugich jest więcej co oznacza że cześć postaci bedzie tylko głosem "z offu"]

* - bo wszystkie znaki na ziemi i w galaktye wskazują, że to będzię głównie multi.

Re: Trailer.

"* - bo wszystkie znaki na ziemi i w galaktye wskazują, że to będzię głównie multi."

A czego się spodziewałeś biorąc pod uwagę poprzednie gry studia? To, że gra będzie nastawiona na multi to było wiadome od początku, kampania to jest miły dodatek, ale nic więcej. Ot takie czasy, gry FPS nastawione na singla, gdzie multi to dodatek to przeszłość. Owszem trafiają się wyjątki, ale biorąc pod uwagę całość jest to niewielki procent.

Re: Trailer.

No własnie chciałbym, żeby kampania byała "miłym dodatkiem", a nie zapchajdziurą do przejścia w dwie godziny.

Re: Trailer.

Nie no, tak źle to nie będzie, bardziej bym się martwił o jakość niż długość. Chociaż tak szczerze wolałbym 2 godziny miłego strzelania, z ciekawą fabułą niż powtórkę z Battlefielda 4, gdzie fabuła była tak, że lepiej gdyby jej nie było, a boty w ogóle nie myślały. Większość tej pożal się Boże "kampanii" polegała na tym, że stawiano naprzeciw Ciebie z 20 botów i po kolei próbowałeś je zestrzelić. Potem biegłeś parę kroków i powtórka. I tak do końca gry.

Re: Trailer.

Yep, na przykład Ahsoka będzie chyba tylko głosem, bo chodzą słuchy, że EA nie chce za bardzo brać contentu z seriali. Ale Ryloth jest, więc jest nadzieja. Wyobraźcie sobie mapy na Christophsis lub Umbarze . Lub... płonący Lothal.

Jasne, że będzie to głownie multi. IMO kampania nie będzie dłuższa niż 6 godzin i naprawdę obawiam się powtórki z "The Force Unleashed II". W multi gram bardzo rzadko (jedynie trochę "Asasynów" i "Mass Effect 3"), ale ściągnęłam sobie triala BFI i gra z innymi jest spoko . Tylko w takiej grze zobaczysz rebeliantów przed meczem, którzy prześcigają się w wydawaniu najgłupszych odgłosów, na jakie pozwalają emotki . Tylko wtedy przekonasz się, że szturmowcy mieli naprawdę przerąbane na Endorze - jak grałam po stronie Imperium, to trafiali nas co pięć kroków... a ich nie było widać w ogóle. No i gra z ludźmi to jednak inny poziom, zwłaszcza, jeśli trafi się na fajną ekipę.

A propos emotek, wstawiał to ktoś?

https://www.youtube.com/watch?v=ZaxD2r9OugY

Re: Trailer.

-płonący Lothal.

Mostowiak jako "Target Practice" - Matko, Ty to w marketingu powinnać pracować, wiesz jak zainteresować produktem.

Christophsis jak Cię moge... ale gdyby dali Felucie

Re: Trailer.

Dobra, zmieniam profesję .

O Jeżu, Felucia, tak .

Fajne byłyby jeszcze: Lola Sayu, Kalamar (misje podwodne?), Ryloth na powierzchni (np. w Lessu), Rodia... właściwie to najwięcej jak się da, problem tylko, że przy takim zaawansowaniu grafiki każdy update zajmować będzie tonę Gb. W końcu skończy się limit, więc pewnie dlatego skupiają się na filmowych.

Re: Trailer.

"właściwie to najwięcej jak się da"

Hehe, chciałoby się, wyobraźcie sobie, że każda bitwa z TCW ma odwzorowanie w grze . Niestety, map w grach nie ma więcej niż te 10 lat temu, jednak zmienia się ich jakość, wystarczy porównać sobie mapki ze starego Battlefronta z nowym (swoją drogą jedna z niewielu rzeczy które SW:BF 2015 robi lepiej od starego BF:II ). Jednocześnie rośnie też koszt wykonania takiej mapki (zarówno czasowy, jak i pieniężny).

Re: Trailer.

Bo przeginają z tą jakością, zapychając tetrabajty reenderami, a mi wystarczy żeby pikseloza nie wychodziła. Ba, nawet z pikselozą się da, jeżeli historia będzie ciekawa (Przeszedłem stare FF VII/ VIII na PS-3, to wiem) i dłuuugie. To zaskoczenie w FF VIII, gdy myślisz że gra zaraz się skończy bo już tyle grasz, (i niejedna gra by się skończyła dużo wcześniej) a potem okazuje się że to dopiero 10%.

Battlefront z Empiku

Mam pytanie czy PreOrder Battlefronta 2 z empiku za 30 zł to są tylko dodatki z ostatniego jedi czy też w skład tego wchodzi wcześniejszy dostęp do bety i karta do yody?

Re: Battlefront z Empiku

Na pewno wcześniejszy dostęp do bety i to wdzianko dla Rey i Kylo z TLJ, natomiast o karcie dla Yody nic nie wiem. I chyba zgubiłeś jedno zero, a jeśli nie to podaj namiary w którym Empiku tak tanio .

Re: Battlefront z Empiku

chodzi mi o wersje pudełkową którą możesz kupić w empiku itp. tylko nie wiem czy daje wszystko czy tylko dodatki z 8 części

Re: Battlefront z Empiku

DLC będą darmowe niezależnie od wersji, a edycje specjalne zawierają tylko dodatkowe kosmetyki i możliwość wcześniejszego uczestnictwa w becie.

Re: Battlefront z Empiku

Nie będzie wcześniejszego dostępu do bety, bo kod do niej z pudełkowego preordera wysyłają mailowo wybrani sprzedawcy w wybranych krajach. No chyba że znaleźliście sposób na aktywację kodu wewnątrz opakowania, ale mi Origin nie chce go przyjąć, a zresztą ulotka w środku wyraźnie mówi, że będzie on dostępny dopiero po premierze gry.

Re: Battlefront z Empiku

Jak to, na stronie SW:BFII jest napisane "Wszyscy fani, którzy zamówią grę w przedsprzedaży (bądź już to zrobili), będą mogli wcześniej zagrać w betę trybu wieloosobowego", więc w teorii nie powinnaś mieć problemu, może napisz maila do sprzedawcy, aby dał kod do bety. Teraz też czytam i rzeczywiście coś do Yody też jest, ale będzie to można zdobyć grając, więc na dobrą sprawę pre-order daje tylko te skórki dla Rey i Kylo.

Re: Battlefront z Empiku

Dobra, cytuję ze strony EA:

https://help.ea.com/pl-pl/help/star-wars/star-wars-battlefront-ii/star-wars-battlefront-ii-open-beta/

"Jeśli zamówienia w przedsprzedaży dokonano u sprzedawcy detalicznego, skontaktuj się z nim w przypadku nie otrzymania kodu przed rozpoczęciem okresu wcześniejszego dostępu. Kod jest niezbędny w celu pobrania klienta bety."

No dobra, ale ja kupiłam normalnie w Empiku przy kasie, niby jak mają mi to wysłać? Przecież nie podawałam im mejla.

Nie to, by mi jakoś tam zależało, to tylko dwa dni różnicy, a skoro to będzie jedna mapa i bodaj 2-3 tryby, to się w weekend spokojnie ogra.

Re: Battlefront z Empiku

No, masz rację, jedną mapę na spokojnie w weekend się sprawdzi i pewnie się jeszcze zdąży znudzić .

Re: Battlefront z Empiku

Mogliby do tego wykorzystać kartę Mój Empik, zawsze przy zakupach pytali czy mam ją przy sobie, a akurat przy kupowaniu pudełkowego pre-ordera w ogóle kasjerki to nie zainteresowało :<

Pomóżcie

Kupowanie gier, w szczególności premierowych i do tego pudełkowych to dla mnie dosyć nowy temat.
Chcę wersję na PS4 w pudełku.
Gdzie mam kupić, żeby zagrać w dniu premiery? W necie wysyłkowo? Jeśli tak, to gdzie mam gwarancję szybkiej wysyłki? Czy lepiej szukać w dniu premiery w sklepach stancjonarnych? Cenowo pewnie wyjdzie podobnie?

Re: Pomóżcie

Jeśli koniecznie chcesz otrzymać grę w dniu premiery to znajdź na allegro aukcję, gdzie będzie zapewnione otrzymanie przesyłki w dzień premiery. Wyjdzie to na pewno o kilkadziesiąt złotych taniej niż w `realu`. Wada jest taka, że nie zawsze dostaniesz to w dzień premiery, a czasem dzień lub dwa później.

Osobiście jednak odradzam robienie takich pre-orderów i doradzam raczej wstrzymanie się z zakupem tak na dwa tygodnie. Wtedy dopiero pojawiają się w miarę pewne recenzje i już widać w jakim kierunku idzie dana gra. Jeśli jednak jesteś pewien zakupu i chcesz mieć jak najszybciej i tanio to zrób, jak opisałem. Jeśli nie robi ci różnicy te ~50 zł to równie dobrze możesz przejść się do jakiegoś mediamarkt/expert/empik/itd. Na 90% będą mieli w dniu premiery.

Re: Pomóżcie

No właśnie allegro to była moja pierwsza myśl, ale tam jest drożej. Są tylko 2 aukcje niewiele poniżej ceny preorderu w sklepach internetowych czyli 259 PLN i obydwie nie budzą zaufania jeśli chodzi o edycję gry i termin realizacji.

Z kolei sklepy internetowe chwalą się, że gra w przedsprzedaży kosztuje 259 PLN, a cena katalogowa jest 299. Serio, jeśli nie zamówię w przedsprzedaży i pójdę w dzień premiery do empiku czy mediamarktu to będę musiał wyłożyć 300 PLN?!

Czyli wychodzi na to, że najtańszą i najpewniejszą opcję będzie zamówienie w przedsprzedaży przez internet. Ktoś może mi polecić sklep, z którym ma dobre doświadczenia jeśli chodzi o szybkie wysyłanie gier na premierę?

Cutscenka

Pojawił się filmik z posłańcem Imperatora. Spoko wygląda, tylko te ruchy warg jakieś takie dziwaczne, jakby przesadzone.

https://www.youtube.com/watch?v=j1xv23XQEyM

Re: Cutscenka

Fajnie, tylko żeby pozostała wierna Imperium, a nie że na końcu przyłącza się do Rebelii/Republiki ze słowami "ojeja wreszcie przejrzałam na oczy".

Re: Cutscenka

Kurcze, ale mam ochotę to obejrzeć... Ale nie! Trzymam się twardo swojej zasady żadnych teaserów / trailerów / spoilerów!

Posłaniec imperatora to jest jeden z tych czerwonych droidów Sentinel, które były w Shattered Empire i w Empire`s End?

Re: Cutscenka

Po wyglądzie - tak. Po powiązaniach fabularnych - również. Swoją drogą dzieje Imperium po Endorze są niespodziewanie zagadkowe i interesujące.

Re: Cutscenka

Można narzekać na styl Wendiga (sam narzekam) ale narazie całkiem nieźle kreują historię pomiędzy 6 a 7 częścią. Aftermath za brzydkim stylem i głupawymi dialogami kryją naprawdę niezły i realny opis tego co stało się z Imperium i Nową Republiką po Endorze. Więzy Krwi dodają do tego świetna historię upadku Nowej Republiki. Liczę na to, że w ciągu paru lat w miarę pokryją cały ten okres i będziemy mieli ciekawie uzupełniony ten okres - przynajmniej politycznie i militarnie, bo na razie te aspekty są poruszane.

To co Nowemu Kanonowi nie wychodzi za dobrze to próby bazowania na tym co znamy. "Weźmy Hana i zróbmy historię o tym jak szmugluje!", "A może Luke jak ćwiczy żeby zostać Jedi?", "Hmm Vader i Palpatine.. Wyślijmy ich gdzieś, ale nie mogą robić nic ważnego, bo a nuż w tym okresie będziemy chcieli zrobić spin-off. Niech napierdzielają mieczami i starczy." A Aftermath jest odważny, mimo wszystko całkiem sporo nowych rzeczy tu się dzieje i to jest powód dla którego oceniam go wyżej niż powinienem xD

Re: Cutscenka

Dzięki za info. Bardzo mi się podoba pomysł na te Sentinele i ich design, taka trochę odpowiedź NK na klony Imperatora z Legend. Ich pojawienie się w grze oznacza, że będzie operacja Cinder albo jakiś inny pośmiertny plan Imperatora. Jaram się!

Co do Wendiga to mi się jego trylogia podobała. Chyba żadne inne książki NK do tej pory nie dały tyle nowych informacji co Aftermath (od przebiegu i celu bitwy na Jakku, do dalszych losów Jar Jara). Do tego wszystko, czego się dowiadujemy o wydarzeniach po ROTJ tak pięknie się skleja z TFA oraz innymi źródłami. No i ten epilog w Empire`s End, jak mnie ciekawi co tam dalej się działo...(mam nadzieję, że po TLJ worek z informacjami się w końcu otworzy na dobre i dostaniemy ciąg dalszy)
O stylu się nie wypowiem, bo ja prosty czytelnik jestem, do tego słuchałem audiobooków, gdzie czas teraźniejszy się świetnie sprawdził jako słuchowisko.

Beta

https://www.youtube.com/watch?v=1E4hfDA6ttk&feature=youtu.be

Chyba będzie beta w ten weekend. Poprzednią wspominam bardzo miło, po zakupie już nie było tak fajnie jak podczas bety, więc chetnie skorzystam.

O ile mi pójdzie. A jest duża szansa, że nie (biedny ja, ale trzeba było wybrać - prenumerata DeAgostini czy nowy komp).

Re: Beta

Weź pożyczkę, jako powód podaj zakup kolekcji komiksowej x).

Re: Beta

Mieszkanie remontuje, ślub za 9 miesiecy (nie, te 9 to przypadek, nie to co myslicie ). Jakbym powiedzial narzeczonej ze potrzebuje kompa na BFa to by było tak:

https://media.giphy.com/media/MVO3PcGkAOsog/giphy.gif

Re: Beta

To powiedz że Ci potrzebny do pracy, dodatkowe zlecenia czy jakoś tak. A ten BF to tylko tak jakoś przypadkiem i nawet nie wiedziałeś że pójdzie.

Re: Beta

To może konsolę? Komp wychodzi bardzo drogo, ja co prawda kupiłam przed rokiem (potrzebowałam nowego do nowego mieszkania), a on już jest ledwo o klasę wyżej od zalecanych wymagań. Za PS4 Pro dasz jakieś 1800 zł. Tylko co prawda strzelanki z padem to słaba rzecz...

Poza tym możesz podszepnąć gościom, że nie chcesz na prezenty ślubne mikserów, tylko sprzęt do.... yyy, pracy .

Re: Beta

Dochodzi do tego jeszcze 30 FPSów, które czuć jeżeli siedzisz przy biurku, chyba że masz zamiar grać na kanapie, wtedy konsola na pierwszy rzut oka wydaje się mieć sens. ShaakTi przesadzasz z tym ulepszaniem, wystarczy że pobawisz się chwilę z opcjami i zazwyczaj nie ma problemu. Zresztą z doświadczenia wiem, że te wymagania są zawyżane.

Re: Beta

Nawet Pro nie jest konieczne. Zwykłe PS4 i jedyne na co się wykosztujesz potem to gry, ale jak grasz w 3-4 tytuły to jest to i tak znacznie bardziej opłacalne niż kupowanie kompa za 4k, kiedy za dwa lata już będzie do wymiany. Najlepiej mieć lapka do neta/pisania/programów i PS4 do gier. Chyba, że się ma naprawdę dużo pieniędzy to co innego... ale w innym wypadku konsola daje spokój na spokojne 5-6 lat, kiedy kompa do gier trzeba zmieniać gdzieś co 2 lata i jest 2x droższy. A jakość konsolowej grafiki jest naprawdę bardzo dobra i w pełni wystarczająca.

Re: Beta

I słusznie. Nie daj sobie mieszać w głowie. Kolekcja jest OK, komputery są przereklamowane. Wiem z praktyki.

Beta

A ja powiem tak: na kompie gram w niewymagające indyki, a konsolę... no, najpierw muszę mieć lepszy telewizor. Całe szczęście na razie mi wszystko starcza.

I jak wrażenia z bety? Na razie jestem po arcade i trzech meczach na Naboo i jednym na Fondorze.

Za plus przede wszystkim należy uznać grafikę - ulice Theed wyglądają jak żywe, co parę kroków można dostrzec smaczki takie jak klony wzięte do niewoli... Ale problemem jest balans. W tym meczu klony mają za zadanie rozwalić MTT działkami jonowymi, droidy muszą czekać, aż czołg podjedzie pod bramy pałacu, wtedy rozpoczyna się faza druga, czyli wdarcie się do środka. Do tej drugiej fazy jako droid dotarłam tylko raz, a klony i tak szybko nas załatwiły. Problem w tym, że Republika ma respawn bardzo blisko swoich punktów zainteresowania (tj. działek), a droidy muszą biec przez parę przecznic... Poza tym klony są autentycznie mocniejsze, jak nimi grałam, nie padałam tak często, a do tego punktów bitewnych sporo się nazbierało. Nie wiem, może to była kwestia tego, że jako droid grałam jako specjalista, a jako klon ciężkozbrojny?

A propos punktów - zbiera się je za zabijanie wrogów i wykonywanie poleceń, ale wydaje mi się trochę nie fair, że tylko najmocniejsi gracze będą mieli szansę zagrać bohaterami. Ja może najgorsza nie jestem, ale do mistrza mi daleko. Bohater kosztuje 5000 punktów, najmocniejsi gracze mają jakoś 7000 za mecz. Jeśli ktoś Was zabije, gdy gracie np. jako Rey, no to koniec, macie zero i trzeba zaczynać od nowa. Czyli ktoś inny może ją sobie wziąć.

Bitwa kosmiczna spodobała mi się o dziwo bardziej, statki mają więcej życia, a do tego jest tam większe skupienie na zadaniach, a nie tłuczeniu siebie nawzajem.

Czuję jednak, że... heh, to raczej nie będzie gra do spędzenia całego dnia przed monitorem. Ot, mecz czy dwa i tyle, bo szczerze mówiąc po tych czterech miałam już trochę dość. Chyba jest jeszcze Takodana, więc pójdę zobaczyć.

Re: Beta

Właśnie Takodana a dokladniej tryb Strike wyglada jak cos co moze mnie zaciekawic. Prosty cel, wszyscy wiedza co maja robic, mozna probowac jakos grupowo atakowac/bronic. A Assault jest na tyle skomplikowany ze wszyscy biegaja do przodu bez wiekszego celu. Ale i tak te cele trybow wygladaja ciekawiej niz w poerwszym BFie.

Ja mam jeszcze ok. 5h instalacji. 300kb/s.. Szewc bez butow chodzi.

Re: Beta

Spoko, trzy dni to i tak za dużo na to. Takodana za mną i już na dziś dość.

@Keran->
Kolejny mecz jako droidy. Mieliśmy świetny team, ja też nie byłam najgorsza (postrzelałam jako MTT i B2, bo nie chciało mi się zbierać 5k punktów). Bardzo szybko dotarliśmy do pałacu... no i koniec, klony okopały się, że hej i choć Darth Maul nam nieźle pomógł, to długo nie pograliśmy. Oni nawet nie musieli się ruszać, wystarczyło tylko naciskać spust.

Na becie, która była jakoś w wakacje jako Konfederacja grali jedni z lepszych jutuberów i im się udało. Może dlatego, że oni skupiali się na zadaniach, a Republika po prostu... latała dookoła i w ogóle nie waliła z tych działek jonowych. Może więc to kwestia drużyny przeciwnika.

Re: Beta

Yako mówił, że DICE powiedziało, że na EA Play był zmieniony balance, że sepki mogli dalej dojść.

Re: Beta

Och, cudownie. No dobra, będę próbować.

Re: Beta

Co do balansu mam zupełnie odmienne odczucia

Zagrałem już paręnaście bitew na Theed i nie czułem różnicy między droidami, a klonami. Każda bitwa to nowa historia, inne drużyny i gracze. Nawet myślę, że droidom jest łatwiej bo Maul jest genialny, o wiele lepszy niż Rey. Może dlatego, że gram na konsoli?

Z kolei grafika na Takodanie pozostawia moim zdaniem trochę do życzenia, czułem się jakbym grał już w starego Battlefielda II.

Wrażenia mam mieszane. Dobra strzelanka, fajnie, że można budować swoje postaci jak się chce, są klasy, karty itp. Ale mam wrażenie, że obecne fpsy maja problem z jednym ważnym elementem. Mapami. Nie sztuka powsadzać dwie armię do lokacji, dać im broń i rozkazy. Zarówno Theed jak i Takodana są słabymi mapami, bardzo przewidywalnymi, nużącymi i tak naprawdę małymi. Brakuje np. w Theed opcji wchodzenia do budynków, strzelania z okien, może powinni rozszerzyć rozgrywkę, aż do rzeki i okolicznych mostów? Mapa ta składa się z prostego schematu, centralna droga, którą porusza się obiekt (żołnierze nie wchodzą na tą drogę) i dwie poboczne ścieżki, niczym się nie wyróżniające. Znawcą fps`ów nie jestem, ale to było fajne w Battlefieldach czy CODach, że oprócz ulic można było wchodzić do budynków, metra, podziemi itp. Tutaj jest nudno, mapa wydaje się duża, ale ulice powtarzają się, jest bardzo schematyczna. Podobnie Takodana, jest świątynia, bardzo mała i uproszczona, a sam las niczym nie zaskakuje. Jest stosunkowo niewielki, a żołnierze FO za każdym razem idą tą samą drogą, bo jest najbezpieczniejsza (to moja luźna obserwacja, grając po stronie FO zawsze kierowaliśmy się w lewą stronę od głównego wyjścia ze świątyni, na wzgórze, a nie w kierunku jeziora).

9 lvl wbiłem i narazie starczy. A kosmicznych bitew nie ogarniam

Re: Beta

I zapomniałem o jednym o czym pisałaś. Bohaterowie dla najlepszych graczy. Moim zdaniem to słabe rozwiązanie, nie pamiętam jak można było zagrać nimi w starym BF II. Tutaj wystarczy jedna szybka i "farciarska" akcja na początku meczu, przecież na Theed wystarczy zagrać snajperem i mieć trochę szczęścia i umiejętności, żeby na stracie zabić 2/3 graczy a innych zranić. Nie wiem jakie rozwiązanie byłoby lepsze, są też takie problemy, że zamiast skupić się na teamplay, niektórzy traktują to jako wyścig szczurów, skupiając się tylko na uzyskaniu 5k punktów, a np. zagranie czołgiem czy super droidem przyniosłoby w danym momencie lepszy rezultat.

te

punkty na specjalne klasy to zmienili, bo poprzednio było podobno szukanie jakiś znaczników i cienki leszcz marnował Vadera, bo dobiegł pierwszy. Gromadzenie punktów ma sens - "lepszy" gracz szybciej skorzysta z sabera i pewnie lepiej go wykorzysta. Poza tym + jest też to, że specjale ograniczeni są do szukania centrum bitwy, przez co ogranicza się kampienie czy fragowanie na spawnach.

Co do wrażeń to grałem w to Naboo po stronie Repsów i dostałem wp* sromotny. Grałem też w tą ganiankę po lesie z paczką i tu wygrałem sromotnie.
Space na cudzym kompie to powyżej moich możliwości, ale z tego co widziałem to przeżycie... wcale nie jest większe.

Dlaczego? Nie chce smędzić, ale gram w multi od początku istnienia i poziom randomu leci na łeb, na szyję, na pysk. Pomijam to, że ludzie... muszą się nauczyć map, skilli itd.
Ale dlaczego nikt nie gra objectivów? Dlaczego Naboo przerżnąłem, bo dwóch kolesi przede mną w ogóle przebiegło obok wyrzutni do zatrzymania tego pojazdu? W lesie wygraliśmy, bo dwóch ludzi brało paczkę, biegło po okręgu i... nikt z przeciwka ich nie zatrzymał. Chociaż znacznik pokazuje gdzie jesteś, co świadczy o tym pseudo-trybie Capture The Flag.

Ludzie uwielbiają strzelać do siebie. I kropka. Dlatego zastanawiam się czy nie jest najlepszym trybem zwykły Team Deathmatch? Chociaż ze spejsa już go wykluczyli.


Takie czasy.

Re: te

Ja mam taki pogląd, że to rozwój postaci, klas zepsuł trochę wykonywanie zadań i teamplay. Teraz każdy chce jak największej zadymy bo exp dzięki, któremu awansuje się dalej i dalej, zdobywa się nowe bronie i karty. Nie jestem obeznany dobrze w fps`ach, ale stary BF II był genialny, nie było tam doświadczenia, rozwoju postaci. Ludzie grali, by współpracować, wykonywać zadania i zwyciężać, teraz moim zdaniem ludzie grają, by mieć jak najlepsze statystyki i tyle. Multi stanowiło też bardziej dodatek do gry, a gracze traktowali to bardziej personalnie, czy wygrają czy przegrają.

Pamiętam jak kiedyś grałem w COD`a MW, była tam taka idiotyczna mapa w kształcie kwadratu, bardzo niewielka, dziwiłem się dlaczego ludzie w nią grali, a właśnie po to, by zdobyć expa. Ta mapa nie była nawet aimowa, liczyło się tylko szczęście. To tak ewoluuje, że graczy bardziej jara jakiś skin do broni niż fajnie przeprowadzana akcja przez drużynę.

Nie chcę mówić, że teraz jest gorzej, ale czuć te różnicę. Starsze fpsy na multi miały swój klimat, tutaj widzę to jako wyścig szczurów w kierunku nowych kart, ubrań, broni.

Dlatego stary BF II pod tym względem był lepszy i na to liczyłem w najnowszym. Sztywne narzucenie graczowi klas, bez możliwości modyfikacji. Jakoś lata temu sprawdziło się to, a serwery były przeciążone, ale jak widać i mentalność i rynek się zmieniły.

doświadczenie

doświadczeniem, karty i pierdółki swoją drogą. Ale tu nawet idzie o wybór klasy. Świetnym przykładem jest obrona tego Naboo - jak już przeciwnik wpadnie do środka to chyba heavy ma tarczę. Ludzie powinni brać je i blokować przejścia, ci z tyłu powinni zza ostrzeliwać. Wszyscy mają w głębokiej pogardzie oficerów, ale ci kolesie rozstawiają działka automatyczne.

I tak dalej. A tymczasem wszyscy chcą fragować i jak masz przeciwko sobie 4-5 kumatych graczy to zaliczasz zgon za zgonem. Ostatnio tak miałem z Paladins - ostatni slot, dwóch medyków jeszcze do wzięcia zostało - koleś wybiera piu piu piu dpsa.

Ręce opadają. Owszem, granie celów fabularnych może jest i fajne, ale... nie z tą ludzkością niestety.

Re: doświadczenie

Niektóre gry dawały chyba ograniczenia klas, żeby nie każdy grał taką samą. No cóż zgadzam się z tym co piszesz, ale co zrobić? Nowe gry opierają się na zadymie i tyle. Dlatego ja uwielbiam od czasu do czasu pograć w CS`a, który jest i hejtowany i kochany obecnie. Jedyna gra gdzie komunikacja i taktyka naprawdę się liczy.

A co do officerów, to moja ulubiona klasa Mniejszość nią gra, nie zdając sobie sprawy z tego jak mocna naprawdę jest.

Re: doświadczenie

Nawet w CSie jest ten wyścig szczurów w postaci rang, więc nie jest żadnym wyjątkiem w tej kwestii ;p.

Jak dla mnie "marchewka" w postaci odblokowywania czegoś bardzo pomaga, gracze grają dłużej, żywotność gry jest w jakimś stopniu wydłużona, ogólnie jest fajnie i miło. Battlefront II (2017) ma taki problem, że ten podział na klasy jest za mały i za mało punktowany. Wystarczy spojrzeć na Battlefielda 4, gdzie np. wsparcie rzuca amunicję. Daje to punkty i jednocześnie pomaga drużynie. Podejrzewam jednak, że gdyby nie dawało to punktów nikt by paczek z amunicją nie używał. Powiesz, że w starym Battlefroncie dawali i bez punktów, no problem jest taki, że właśnie nie, zazwyczaj ci co grali klasą wsparcia robili śmieszne triki z C4, a pod koniec walki leczyli tylko siebie. Wtedy również każdy biegał gdzie popadnie i zabijał, nie było tam gry drużynowej. Dlatego to nie jest przypadłość tylko nowych gier, powiem więcej nowe gry robią to dużo lepiej, właśnie poprzez dawanie takiej marchewki jak np. punkty za leczenie.

Re: doświadczenie

Tylko, ze cs wymaga komunikacji i grania drużynowego jeżeli chce sie awansować dalej, sam skill i bieganie po fragi nie wystarczy, wiec to nie jest argument. To obecnie najbardziej taktyczna gra jaka znam, choć to tez pewnie zależy od poziomu jaki prezentuje gracz

Re: doświadczenie

Ta gra jest za szybka żeby taktyka mogła mieć znaczenie. I zbyt chaotyczna. Do tego mapy są niedopracowane i tak naprawdę sprzyjają bezmyślnej siekaninie. W porównaniu do tego Movie Battles II to jakaś mega strategia dla Napoleonów...

Re: te

Ostrzegam, będę marudzić

Ja tą zmianę stylu gry obserwuje od lat w grach MMORPG, szczególnie WoWie. Pamiętam jak grałem w gimnazjum i często wchodziło się do grupy z losowo spotkanym gościem, żeby pokonać jakiegoś bossa, z którym samemu miało się problem. Po czym wszystko tak ewoluowało, że po godzinie wiedziałeś, że gość jest z Francji, lubi placki i właśnie pomagasz mu w zbieraniu jakichś niebieskich kwiatków, które nic Ci w tej grze nie dają, ale jest fajnie Na koniec dnia miałeś go w znajomych i o 8 rano dostawałeś od niego wiadomość czy nie chcesz zbierać czerwonych kwiatków. A teraz ludzie tworzą nową postać, szukają na googlach najszybszej metody wexpienia postaci do 110 poziomu, choćby to miało nawet znaczyć 30 godzin stania w miejscu. A najlepszą częścią tej gry była właśnie ta droga, którą się przebywało grając często wiele dni, miesięcy, często zbaczając z drogi, żeby podelektować się nocą w Mulgore ( http://1.bp.blogspot.com/_ThoOa2JpDFM/TN0rkNUYV5I/AAAAAAAABD8/EZeid8-b_Lg/s1024/mulgore1.jpg ) albo popatrzyć jak w Darnassus przechodzi uliczką wielkie drzewo ( http://www.mobygames.com/images/shots/l/91234-world-of-warcraft-windows-screenshot-the-ancient-protectors.png ). Pamiętam jak dziś jak kolega z klasy opowiadał mi z fascynacją, że poprzedniego dnia spotkał jakiegoś gościa, który pokazał mu jak rozpalić ognisko i potem skakali sobie razem nad nim przez pół wieczoru. Kto by w dzisiejszych czasach pomyślał o czymś tak niedorzecznym?

To było piękne w graniu 10, 20 lat temu a nie otwieranie 459 skrzynek ze złotym Boba Fettem i skinem Kylo Rena w różowych włosach. Znajdę na Youtube najszybszy sposób na zbieranie kasy w BFII, najlepiej taki, który przy okazji jest nudny jak flaki z olejem. Ale co z tego, za tydzień będę miał tyle kasy, że będę mógł kupić sobie teksturkę 1024 na 1024 pikseli nakładaną na moją postać, która w żaden sposób nie zmieni gameplayu. To nie jest tak, że hejtuje skrzynki po całości, ba, sam lubię je otwierać i czekać na to co z nich wypadnie. Ale czy to jest Hearthstone czy chociażby taki BFII to mam do tego takie podejście, że to tylko dodatek do gry a nie jego podstawa. W WoWie chce czuć, że ten świat żyje, w Battlefroncie chce przyjemnej strzelanki z próbą współpracy z innymi graczami. To nie musi być dopracowana do perfekcji taktyka, ale chociaż poczucie, że próbujemy w parę osób osiągnąć cel wyznaczony w danym trybie.

Beta - krótkie wrażenia

No więc zagrałem w betę i powiem szczerze... jest dużo LEPIEJ NIŻ SIĘ SPODZIEWAŁEM! Owszem to tylko beta i na premierę może się okazać, że najlepsze mamy za sobą, ale póki co jest świetnie.

Na początku wrażenia z trybu bitwy lądowej (a dokładniej Naboo, bo Takodany nie miałem okazji wypróbować). Jest dobrze, podział na klasy, większy rozrzut broni robią swoje, ale nadal czuć starego Battlefronta z 2015 (sposób poruszania się postaci, biegania itp., wiecie o co mi chodzi). Gra jest mniej dynamiczna niż jedynka (olbrzymi plus za usunięcie jetpacków), trzeba zachodzić od boku i pleców, kontrolować kamerę w 3 osobie (zmieniać strony w zależności od otoczenia, moim zdaniem w 1 osobie nie warto grać bo jest mniejszy widok) oraz wyczuć kiedy należy użyć odpowiedniej umiejętności. Jeżeli chcesz zagrać czymś specjalnym nie musisz szukać żetonu po mapie, tylko robić jak najwięcej rzeczy, strzelać, wykonywać rozkazy itp., aby zdobyć punkty bitewne, za które możesz kupić daną jednostkę na jedno życie. Jest to zmiana na duży plus, aczkolwiek dla słabszych graczy może być nieco krzywdzące, przede wszystkim powinni zmniejszyć cenę bohaterów, która jest zbyt wysoka. Co do balansu cóż to jest beta. Mimo iż może się wydawać, że separatyści mają gorzej to należy pamiętać, że m.in. na podstawie tej bety naprawią to twórcy (aczkolwiek ze swoim doświadczeniem powinni wiedzieć co i jak, no ale dobra, czepiam się ). Jedyne o co się martwię to rozwój. Wydaje mi się, że bardziej satysfakcjonujące jest dopasowywanie broni w Battlefieldzie 4, niż działanie umiejętności 5% czasu dłużej. Miejmy nadzieję, że ten element będzie bardziej rozbudowany.

Teraz o bitwach kosmicznych. Podchodziłem do nich sceptycznie (martwił mnie brak możliwości lądowania w hangarze, bo lotnik ze mnie marny ), ale miło się zaskoczyłem. Pierwsze kilka podejść - zgon po paru sekundach, ale kiedy już ogarnąłem co i jak było bardzo przyjemnie. Najprzyjemniejsze uczucie mam wtedy kiedy lecę Y-Wingiem, w kokpicie coś pika, coś tam płonie, a ja klikając na oślep umiejętności masakruję wrogów i próbuję się przeżyć . Podejrzewam, że jeśli ktoś ogarnie mapę i umiejętności statków to będzie czerpać olbrzymią satysfakcję z gry. Tak jak w bitwach lądowych, tutaj też pojawia się kwestia balansu, grałem parę rund gdzie Rebelia zawsze przegrała, ale to już zdecydowana wina graczy, bo ci wolą się wzajemnie rozwalać zamiast robić cele misji .

Na koniec powiem, że wszystko jest bardzo klimatyczne, mieszkańcy Naboo uciekający z ulic, kaczki pływające po stawie, czy republikańscy jeńcy to elementy które bardzo umilają starcie. Acha tak jak w Battlefront I, tu też są drwiny, najbardziej mnie rozbawiła ta gdzie klon wskazuje przed siebie i mówi "Patrz, to te droidy których szukamy!" .

Podsumowując zapowiada się dobrze, choć ostatecznie wszystko zależy od tego czego twórcy jeszcze nie pokazali, jeżeli ta beta to cała gra to mówię stanowcze nie, jeżeli tylko mała cząstka to wstępnie tak, aczkolwiek na premierę bym nie kupił . Jeżeli ktoś się zastanawia czy warto pograć w betę - jak najbardziej, można miło spędzić wieczór.

Grafika PS4

Czy tylko mi grafika wydaje się gorsza w porównaniu do Battlefronta z 2015? Wydaje mi się taka bardziej pikselowata. Może przez to że beta? Telewizor i konsola ta sama.

Re: Grafika PS4

Potwierdzam twoją obserwację. Zwłaszcza ta Takodana wygląda tragicznie. Jak gry sprzed 5 lat... Naboo się broni bo jest ładną mapą akurat.

Re: Grafika PS4

Ja właśnie zauważyłem to na obu mapach. Podczas ruchu w szczególności dla mnie to widać jak grafika się pikseluje. Mi się nawet wydaje że na Naboo podczas biegu było to nawet bardziej widoczne. Telewizor jest dosyć stary nie powiem ale nie zauważyłem czegoś takiego w poprzednim Battlefroncie (na tym samym telewizorze oczywiście).

Jest kiepsko

Grałem w betę przez kilka godzin na PS4. Na razie moim zdaniem jest kiepsko. Na pewno nie dam za tę grę więcej jak ~100 zeta bo po prostu nie widzę tu wielkiego progresu w porównaniu do jedynki. Gra już ma potężne wady...

Krótko.
Na plus:

+ Wreszcie są klasy postaci
+ Bitwy myśliwców ulepszone wyraźnie
+ Wreszcie dodali jakieś bardziej sensowne cele na mapach
+ Różnorodność klas i pojazdów jest spora (jak na betę)
+ Celowanie i czysty gameplay stoi na niezłym poziomie

Na minus:

- Klasy postaci są za mało różnorodne. Assault jest kiepski i beznadziejny w porównaniu do Heavy, a mapy które dali zupełnie pozbawiają sensu granie snajperem. Officer też przy takiej młócce sens ma niewielki bo ginie po parunastu sekundach jak się wychyli.
- Znowu te karty i nierówność między graczami.
- Za dużo rzeczy odblokowuje się za te punkty. Ja rozumiem, że Darth Maul, czy tam Han Solo mogą być trudni do odblokowania, ale inne wersje dodatkowych postaci też są zdecydowanie za trudne do zdobycia.
- Mapy są zwyczajnie kiepskie. Lepsze mapy miał Battlefield 2, nie wspominając już o Wolfenstein: Enemy Territory. Theed to tylko jedna ulica, a Takodana jest żałośnie mała, ciasna i lipna, plus graficznie niedorobiona.
- Niby są cele, ale w praktyce nie są specjalnie kluczowe. I tak kończy się młócką. I sądząc po ich planach tryby są takie sobie.
- Brakuje mi w tej grze klasy inżyniera który mógłby coś budować, nie ma też nikogo z wyrzutnią rakiet. Trochę za bardzo jest to kalka poprzedniej gry, a za mało jest zaczerpnięte np. ze starego BF2.
- System pojazdów jest fatalny. Dlaczego nie mogli tego rozwiązać, jak w Battlefieldach? I dlaczego nie mogę dalej współprowadzić z kimś pojazdu. Nie znoszę latania, ale jestem dobrym strzelcem i z chęcią bym wreszcie polatał w dwie osoby Y-Wingiem, albo obsługiwał kanonierkę LAAT w 3-4 osoby, jak dało się to zrobić w BF2.

Morał: BF2 jest mocno podobny do BF1, widać pewien progres ale zmiany dalej nie są zbyt głębokie, a do tego widać spore niedoróbki i coś czuję, że znowu wersja premierowa będzie "taka sobie", a dodatki będą dodawane za grubą kasę i z opóźnieniem. Wiem, że to tylko beta, ale i tak stwierdzam, że lepiej po prostu poczekać te pół roku i zobaczyć w którą stronę gra pójdzie. Bo po tej becie stwierdzam, że są nawet szanse, że gra poniesie klęskę bo nie widzę w niej nic rewelacyjnego, czy przełomowego względem jedynki. A ludzie i tak mają już EA wiele za złe...

Ocena

Pograłem trochę i mam mieszane uczucia.

Z jednej strony jest skok jakościowy względem 1. O wiele bardziej pasuje mi system klas, lepiej przedstawiane są cele trybu, poza tym jakoś tak ogólnie przyjemniej się gra. Na duży plus tryb z lataniem statkami, bardzo przyjemna rozgrywka jak dla mnie.

Z minusów to co piszą wszyscy - co z tego że są cele skoro i tak właściwie liczy się naparzanie. Na Naboo nie za bardzo czuję, że wykonywanie tych celów ma jakieś znaczenie. Co innego w Strike`u, tu tryb jest prostszy, przez co wszyscy ogarniają cel tego trybu i w miarę jednoczą się w tym. To i tak nie zmienia faktu, że nie czuję jakiejś ogromnej ochoty na granie w tą grę.

Ta gra jest dla mnie za szybka. Praktycznie non stop się ginie, strzelanie to taki 100% arcade, nie ma nawet chwili na przemyślenie akcji. Można lubić takie granie, ale ja już chyba jestem za stary na takie napierdzielanie

Tak naprawdę jedyne na co czekam to kampania i możliwość dalszej gry w trybie latania statkami. Ale na pewno nie kupię za 200 zł. Pewnie poczekam z pół roku.

Polski Vader

EA Polska ruszyła z kampanią promującą dubbing. Cytując CDA, w Vadera wcieli się właściciel pewnego różowego swetra .

Sama nie wiem, w jaką wersję grać, chyba pozostanę przy angielskiej, ale w sumie fajnie będzie usłyszeć te wszystkie okrzyki po polsku

https://www.cdaction.pl/news-51488/star-wars-battlefront-ii-kto-w-polskiej-wersji-wcieli-sie-w-vadera-wideo.html

Re: Polski Vader

Niestety na PC nie będzie wyboru wersji językowej, trzeba męczyć się z dubbingiem https://imgur.com/a/hTzQi

Re: Polski Vader

Bez jaj. Kpina.

Re: Polski Vader

Nic nowego w przypadku EA. Polecam zakup z jakiegoś brytyjskiego sklepu (wersja pudełkowa) albo przez VPN z origina w US. Tak kupiłem ME:A na przykład i wersja angielska działa świetnie.

Weź na wstrzymanie

Palpi... K`a, nie dałeś mi zapalić, a to był mój ostatni fajek.


Teraz wiadomo skąd to dyszenie

Re: Polski Vader

Mi ten dubbing się nie podoba, ale ufam że krzyki bojowe wypadną dużo lepiej, akurat ich chętnie posłucham.

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.